Termeni si conditii
Menu
Your Cart

Electrocasnice premium la preturi ilegal de mici!

Termeni si conditii

DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin înregistrarea unei comenzi pe site, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.

Notificarea primita de către cumpărător, după efectuarea comenzii are rol de informare si nu reprezintă acceptarea comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Pentru motive justificate, vânzătorul își rezerva dreptul de a modifica cantitatea bunurilor si/sau serviciilor din comanda. Daca modifica cantitatea de bunuri si/sau servicii din comanda va anunța cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția vânzătorului la efectuarea comenzii si va returna suma achitata.

Contractul se considera încheiat intre vânzător si cumpărător in momentul primirii de către cumpărător de la vânzător, prin intermediul poștei electronice si/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.

Documentul si informațiile puse la dispoziție de către vânzător pe site vor sta la baza contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către vânzător pentru bunurile achiziționate.

POLITICA DE VANZARE ONLINE

Accesul in vederea efectuării unei comenzi ii este permis oricărui utilizator/cumpărător.

Pentru motive justificate REYMARKT OUTLET SRL își rezerva dreptul de a restricționa accesul utilizatorului/cumpărătorului in vederea efectuării unei comenzi si/sau la unele din modalitățile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activității utilizatorului/cumpărătorului pe site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel REYMARKT OUTLET SRL. In oricare dintre aceste cazuri, utilizatorul/cumpărătorul se poate adresa REYMARKT OUTLET SRL, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmenționate.

Comunicarea cu vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directa cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit sa aducă justificări pentru aceasta.

Toate tarifele aferente bunurilor si/sau serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A..

Toate informațiile folosite pentru descrierea bunurilor si/sau a serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuala din partea vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Disponibilitatea unui bun va fi afișata in site după cum urmează:

“in stoc” – avem mai mult de 1 bucata in stocul REYMARKT OUTLET SRL

“stoc epuizat” – Bunul nu mai este disponibil in stocul  REYMARKT OUTLET SRL

Produsele comercializate de compania noastră sunt, practic, produse ce au fost expuse in magazinele de profil din străinătate , sunt exponate de show room, noi si fac parte din categoria produselor resigilate. 

Produsele au fost deschise din diverse motive, au fost scoase din ambalajul original pentru fotografierea lor, testarea lor, sau prezentarea lor în magazine. 

Este foarte important sa înțelegem ca produsele resigilate REYMARKT nu sunt  articole uzate ( SH), nu sunt folosite , sunt produse noi, cu garanție de 24 luni .

Politica companiei REYMARKT nu permite livrarea produselor incerte, neconforme, netestate.

In acest sens, indiferent de categoria de produs din care face parte, se testează de către tehnicieni ,înainte de livrare si pleacă clientului, in perfecta stare de funcționare. 

In plus, politica companiei REYMARKT prevede , informarea clientului privind starea estetica a produselor.

In marea majoritate a cazurilor, starea estetica a produselor este impecabila, produsele nu prezinta zgârieturi ,lovituri ,deformări. 

Exista si excepții, rare, cauzate de diverși factori, specifice tipului de marfa.

In cazul in care, produsul in cauza a suferit mici incidente care-l afectează din punct de vedere estetic ( cosmetic ), fine zgârieturi, lovituri, clientul este informat privind starea produsului .

Pentru transparenta, pentru a nu exista neînțelegericonfuzii, pentru fiecare articol in parte, înainte de livrare, se prezinta poze de detaliu preluate din depozitul companiei, înregistrare video sau live camera ( după caz , preferința).

Avantajul acestor produse perfect funcționale, este prețul foarte bun si calitatea incontestabila!

Produsele prezentate de compania noastră, nu sunt modele vechi, sunt modele de ultima generație, singura diferența este ca sunt limitate ca număr de bucăți pe stoc.

Exista 15/25/30/50 de bucăți pe articol (cod produs). Comenzile se onorează in limita stocului disponibil si in funcție de ordinea intrării lor in platforma.                   

Pentru a elimina orice confuzie, neînțelegere privitor la tipul de marfa comercializat de compania noastră, explicam încă o data faptul ca, nu configuram noi ca si importatori componenta lotului , nu putem alege produsele ce urmează a se aproviziona, primim lotul gata configurat. Acesta este specificul mărfii. 

Practic, cunoaștem componenta lotului ce urmează sa fie aprovizionat cu o săptămâna înainte de data importului.

Daca produsul dorit apare pe site ca fiind in stoc -livrarea se face conform informațiilor prezentate in secțiunea opțiuni de expediere

Daca produsul dorit apare pe site ca fiind epuizat sau face parte din categoria produselor cu precomanda, speciale, va sugeram sa contactați echipa REYMARKT, pentru a obține informații privind aprovizionarea cu acel produs (detalii in acest sens).

Daca se dorește achiziționarea unui cod anume si nu se afla in curs de aprovizionare, informație confirmata de personalul REYMARKT, va rugam sa înțelegeți ca sunt necesari timpi de așteptare .

Regretam disconfortul creat de așteptare ( timpii mai mari de așteptare) , însă sunt factori diverși, datorați acestui tip de marfa , factori ce nu țin de buna noastră voința sau seriozitate.

Pentru produsele cu precomanda ,dorim să vă aducem la cunoștință faptul că, în cazul unor produse care sunt fabricate sau importate din străinătate, termenele de livrare nu depind în totalitate de noi și pot fi afectate de diferiți factori externi.

Dorim să fim transparenți cu privire la acest aspect și să vă informăm că procesul de fabricație, transport și formalitățile vamale pot influența termenul de livrare al comenzilor dvs. Deși depunem toate eforturile pentru a furniza estimări realiste și pentru a obține produsele cât mai rapid posibil, uneori există întârzieri neașteptate care sunt dincolo de controlul nostru.

În calitate de companie, ne angajăm să vă menținem informați cu privire la orice schimbare în termenul de livrare estimat și să vă oferim asistență și clarificări pe tot parcursul procesului de precomandă și livrare. Dacă există orice întrebări sau nelămuriri referitoare la stadiul comenzilor, vă rugăm să ne contactați fără ezitare și vom face tot posibilul pentru a vă furniza informațiile necesare.

Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere în această situație. Suntem dedicați în a vă oferi produse de calitate și vă asigurăm că ne străduim să minimizăm orice întârziere sau inconveniență cauzată de factori externi.

Termenele estimate pentru produsele cu precomanda sunt intre 45-180 zile lucrătoare si pot varia in funcție de model si tara de fabricație.


Pentru produsele ce fac parte din categoria total incorporabile (frigidere incorporabile si mașini de spălat vase) facem mențiunea ca, fiind produse de show room, resigilate, acestea nu prevăd si kit-urile de montaj.

Respectivele kit-uri se pot achiziționa de la diversele companii de bricolaj, de pe site-urile producătorilor de mobila, site-uri specializate, costurile de achiziționare fiind modeste, in bugete rezonabile.

Ce perioada de garanție au produsele resigilate?

Produsele resigilate beneficiază de aceeași perioada de garanție conform produselor sigilate. Condițiile de utilizare, manipulare si transportare ale unui produs resigilat sunt aceleași ca si in cazul  produsele sigilate.

Produsele resigilate se pot returna in termenul de 14 zile calendaristice?

Da. Produsele resigilate se pot returna in acest termen de 14 zile calendaristice.

CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vânzătorul poate cesiona si/sau subcontracta o terța parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, cu informarea cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil fata de cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.

DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

Conținutul, astfel cum este definit in preambul, incluzând dar nelimitând-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau conținut multimedia prezentate pe site, sunt proprietatea exclusiva a REYMARKT OUTLET SRL, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare si/sau publicare).

Clientului/cumpărătorului/utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe parți, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut in orice alt context decât cel original intenționat de REYMARKT OUTLET SRL, includerea oricărui conținut in afara site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifica dreptul de autor al REYMARKT OUTLET SRL asupra conținutului precum si participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, decât cu acordul scris expres al REYMARKT OUTLET SRL.

Orice conținut la care clientul/cumpărătorul/utilizatorul are si/sau obține acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta documentului, in cazul in care conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific si valid încheiat intre REYMARKT OUTLET SRL si acesta, si fără nicio garanție implicit sau expres formulata din partea REYMARKT OUTLET SRL cu referire la acel conținut.

Clientul/cumpărătorul/utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza conținut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile documentului.

In cazul in care REYMARKT OUTLET SRL conferă clientului/cumpărătorului/utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care Clientul/cumpărătorul/Utilizatorul are sau obține acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform condițiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezintă un angajament contractual din partea REYMARKT OUTLET SRL pentru respectivul client/cumpărător/utilizator sau oricare alt terț care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui conținut, in timpul sau după expirarea acordului de utilizare.

Niciun conținut transmis către client, utilizator sau cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuala din partea REYMARKT OUTLET SRL si/sau al angajatului/prepusului REYMARKT OUTLET SRL care a mijlocit transferul de conținut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul conținut.

Este interzisa orice utilizare a conținutului in alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul document sau de acordul de utilizare care il însoțește, in cazul in care acesta exista.

COMANDA

Clientul/cumpărătorul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea bunurilor si/sau serviciilor dorite in coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat in coșul de cumpărături, un bun si/sau un serviciu este disponibil pentru achiziție in măsura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui bun/serviciu in coșul de cumpărături, in lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a bunului/serviciului.

Prin finalizarea comenzii cumpărătorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete si adevărate la data plasării comenzii.

Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte ca vânzătorul poate sa îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de vânzător, in orice situație in care este necesara contactarea cumpărătorului.

Vânzătorul poate anula comanda efectuata de către cumpărător, in urma unei notificări prealabile adresate cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioara a vreunei parți fata de cealaltă sau fără ca vreo parte sa poată sa pretindă celeilalte daune-interese in următoarele cazuri:

-neacceptarea de către banca emitenta a cardului cumpărătorului, a tranzacției, in cazul plații online;

-invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de REYMARKT OUTLET SRL, in cazul plații online;

-datele furnizate de către client/cumpărător, pe site sunt incomplete si/sau incorecte;

COMANDA. CUM COMAND ?

I.Online

Pentru a comanda online trebuie sa iți creezi un cont pe site-ul reymarkt.ro daca nu ai deja unul.

Pasul 1

După ce ai ales produsul pe care îl dorești apasă pe butonul "Adaugă in cos". Produsul va fi adăugat in coșul tău de cumpărături.

Pasul 2

Pentru a vedea ce produse ai selectat apasă butonul "Coșul meu".

Pasul 3

După ce ai adăugat toate produsele pe care vrei sa le cumperi apasă butonul "Coșul meu", iar apoi daca vrei sa finalizezi comanda apasă "Vezi detalii cos".

Pasul 4

In noua pagina care se va încarca iți va apărea opțiunea "Trimite Comanda". Apasă acest buton si comanda ta este aproape gata, mai ai doar un pas!

daca nu te-ai logat înainte de a începe cumpărăturile ti se va deschide o noua fereastra in care trebuie sa introduci adresa de e-mail si parola;

daca ești deja logat trebuie doar sa introduci datele de contact care vor fi folosite pentru a lua legătura cu tine si pentru a-ti fi livrate produsele ulterior.

II. Prin e-mail

Poți comanda produsele preferate si completa formularul de contact de pe site: https://www.reymarkt.ro/contact

III. Telefonic

Poți comanda produsele preferate furnizând toate datele necesare agentului nostru de vânzări la numărul de telefon afișat pe site : 0737-540653 sau 0771-045560

MODALITATI DE PLATA :

1. NUMERAR/ CASH

Se plătesc produsele numerar/cash la livrare 

2. RAMBURS

Se plătesc produsele curierului care livrează împreuna cu taxele de livrare incluse in valoarea facturii.

3.PLATA CU CARD BANCAR

Poți alege plata online, direct pe site-ul reymarkt.ro, prin card bancar la plasarea comenzii.

In aceasta situație, vei fi direcționat către pagina de validare a procesatorului de plăti mobile Pay pentru efectuarea plații.

Daca ai ales metoda de plata „Plata prin card – mobile Pay” este necesar sa completezi un formular cu informațiile despre cardul tău in pagina securizata a procesatorului de plăti.

Se pot efectua plăti online cu cardul (personal sau al firmei);

Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Clasic si Electron) si MASTERCARD;

Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacții;

Pentru finalizarea oricărei tranzacții trebuie furnizat:

-codul cardului (toate cifrele de pe fata cardului, fără spatii);

-data de expirare;

-ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnătura ta.

Daca totul pana aici merge bine, suma aferenta tranzacției este debitata din contul tău si vei primi o notificare in acest sens.

4.ORDIN DE PLATA

Se generează o factura proforma si se trimite prin e-mail sau fax către client de un agent reymarkt.ro. Contul bancar este trecut in factura proforma in funcție de cererea clientului.

Produsele vor fi trimise clientului după ce se are evidenta intrării banilor in contul bancar al reymarkt.ro.

5.PLATA IN RATE FARA DOBANDA

Ai posibilitatea sa-ti cumperi tot ceea dorești prin carduri de cumpărături in rate.

Iti punem la dispoziție un program de plata in rate prin intermediul următoarelor instituții bancare : Credit Europe Bank, StarBT (Banca Transilvania), Garanți Bank, Alpha Bank, BRD, Card Avantaj si Optimo. Pentru asta, vei fi direcționat către pagina de validare a procesatorului de plati mobile Pay .

Plata se face in aceleași condiții ca orice plata cu cardul.

EXPEDIEREA /LIVRAREA

Comenzile sunt livrate la nivel național, pe întreg teritoriul României, de la depozitul companiei.


Timpii de livrare pot varia în funcție de volumul de comenzi înregistrate.

Datorita tipului de marfa comercializat de compania noastră, avem diferiți timpi de livrare : 

-produse din categoria flash sales  - livrare 3-5 zile de la procesarea comenzii - transport gratuit pentru produsele cu valoare egala sau mai mare de 1500 lei ;

(Produsele flash sales sunt cele aflate in promoția săptămânii/ lunii , expuse in caruselul din social media).

-produse standard -livrare 15 zile- 30 zile de la procesarea comenzii- transport gratuit pentru produsele cu valoare egala sau mai mare de 1500 lei ;

-produse cu precomanda - transport gratuit pentru produsele cu valoare egala sau mai mare de 1500 lei iar termenul de livrare este dat de disponibilitatea producătorului extern.Termenii contractuali sunt discutați cu reprezentați REYMARKT.Termenele estimate pentru produsele cu precomanda sunt intre 35-180 zile lucrătoare de la plata avansului si lansarea comenzii in extern. Pot varia in funcție de model si tara de fabricație.

-produse cu livrare urgenta - 48 ore de la procesarea comenzii -transport contra cost - se comunica clientului costurile de transport percepute de firma de curierat.



Timpii de livrare se modifica in perioada de : Black Friday, luna decembrie si in perioada Sărbătorilor Pascale.

Datorita volumului mare, va rugam sa înțelegeți întârzierile ce pot avea loc in aceste perioade.


Nu aveți costuri suplimentare de transport pentru forma de expediere clasica( curierat).

Transportul este gratuit pentru produsele cu valoare egala sau mai mare de 1500 lei


Produsele comercializate de către Reymarkt sunt livrate folosind servicii de curierat clasice, flota interna sau servicii speciale expres.


Daca produsul achiziționat nu va fi expediat cu flota interna REYMARKT si se expediază prin intermediul firmelor de curierat (conform AWB ), avem rugămintea, ca la recepție, sa inspectați produsul, in prezenta curierului.

Datorita faptului ca, suntem entități juridice diferite , nu putem garanta timpii de livrare ai firmelor de curierat sau calitatea serviciilor acestora.

Aveți opțiunea deschidere colet. Acest lucru este evidențiat inclusiv pe ambalajul produsului.

Totodată pe ambalajul produsului aveți evidențiata, prin săgeți, forma de manipulare a acestuia ( sa fie transportat in poziție verticala / mențiune speciala pentru frigidere si combine frigorifice ) .

Pe ambalajul produsului aveți evidențiat locul unde se va desface coletul. Daca se constata faptul ca, produsul nu a fost deschis conform mențiunilor indicate pe ambalaj si operațiunile de desfacere colet se realizează diferit fata de cele menționate ducând la deteriorarea produsului ( exemplu - tăierea necorespunzătoare a cartonului cu cater-ul ce duce la zgârierea efectiva a produsului ) ,nu ne facem răspunzători de starea estetica survenita. Iar in cazul refuzului produsului pe aceste motive, costurile tur-retur pentru transport si costurile deteriorării produsului vor fi suportate exclusiv de cumpărător.

Produsul este însoțit de manualul de utilizare, garanție si factura de achiziție.

Produsul pleacă de la noi ,conform, testat in vederea obținerii garanției , identic cu fotografiile prezentate in comunicarea pe whatsapp sau email .Fotografiile sunt dovada reala a modului cum arata produsul in realitate, in faza pregătirii de livrare ( stare conforma cu specificul mărfi ) si cum este expediat.

Pentru a ne asigura ca ajunge la dvs in condiții optime de transport, va rugam , ca in prezenta curierului sa verificați faptul ca acesta a ajuns cum a fost prezentat inițial, ca nu a fost lovit sau avariat ulterior, pe perioada transportului.

Daca nu faceți acest lucru si constatați ulterior ca produsul a fost lovit, avariat, deteriorat, nu ne facem răspunzători de reclamațiile ulterioare .

La recepție, daca constatați ca produsul a ajuns cu probleme ( a fost avariat, lovit, deteriorat ) rugam sa specificați problemele constatate, in scris, in documentul de livrare ( AWB) si sa-l expediați retur( cu același curier).Daca nu faceți acest lucru, nu ne facem răspunzători de reclamațiile ulterioare.

Produsul se deschide de către client in prezenta curierului -obligatoriu.

Desfacerea ambalajului nu se permite cu corp contondent cuțit, cater ).

Daca produsul se returnează din motive ce țin de schimbarea opțiunii de achiziție ,nu ne facem răspunzători de plata transportului pentru returnarea acestuia. Costurile de transport pentru retur, revin in sarcina cumpărătorului.

*IMPORTANT!

Plata ramburs  se aplica tuturor produselor de tipul : plite, cuptoare, hote clasice, roboti de aspirare, mașini de spălat rufe, mașini de spălat vase, uscătoare, combine frigorifice, frigidere incorporabile, congelatoare, electrocasnice mici de bucătărie. 

Datorita faptului ca au existat si clienți mai puțin responsabili vis a vis de comenzile lansate, ne vedem nevoiți , pentru forma de plata ramburs, sa percepem o suma modica din totalul sumei de plata care sa acopere costul de transport /logistica. Aceasta suma variază in funcție de greutatea produsului si distanta. Diferența rămasa de plata  din totalul sumei, urmând sa fie achitata  ramburs curierului.

Ne vedem nevoiți sa facem acest lucru deoarece au fost multe cazuri când , după conformarea oficiala a comenzii si plecarea produsului din depozit, clienții nu au mai răspuns la telefon.

Coletele de electrocasnice nu sunt colete de haine sau alte articole ușor returnabile, cu costuri modice; sunt colete voluminoase ce implica costuri foarte mari.

Pentru produsele voluminoase ( frigidere side by side ) , pentru a ajunge in condiții optime la destinație, plata se aplica exclusiv online pe platforma REYMARKT ( site ) sau prin transfer bancar ( pe baza facturii proforme emise de REYMARKT).

Pentru produsele cu risc ridicat de expediere :

  • frigidere side by side sau combine frigorifice cu uși sticla;
  • produse cu valoare ridicata de achiziție ( frigidere side by side de tip family hub - cu tableta );

Expedierea acestora se realizează prin flota proprie sau prin serviciu special de transport.

Daca clienții își manifesta dorința de livrare cu flota REYMARKT , facem precizarea ca livrarea impune un termen mai lung de așteptare ( termen 30 zile ) datorat planificărilor zonale, grupajului comenzilor, categoriei din care fac parte produsele.

Daca clienții își manifesta dorința expresa ca produsul achiziționat sa fie livrat la o data solicitata de aceștia si nu accepta condițiile si termenele de livrare estimate de compania REYMARKT, exista doua opțiuni :

-posibilitatea ridicării produsului din depozitul REYMARKT ( cu o planificare prealabila), de către client, pe costurile acestuia ;

-varianta serviciu special Express -contra cost ,in valoare de 999 lei - suma ce reprezintă serviciu expres ,ambalaj special confecționat ( cușca lemn protecție, ambalaj special), asigurare produs ;

Pentru comenzile refuzate de clienți , pe motive neîntemeiate( au confirmat comanda dar nu mai răspund reprezentaților firmelor de curierat sau REYMARKT ) aceștia se fac răspunzători de plata transportului tur-retur si vor fi notificați in consecința .

Clientul are obligația de a se asigura ca la data livrării, exista persoane desemnate pentru a recepționa coletul .

Transportul coletelor este asigurat pana la scara imobilului, casei, gratuit.

Daca sunt transportate cu flota REYMARKT si nu vin prin serviciul de curierat, pentru produsele voluminoase, din categoria frigidere side by side, combine frigorifice, clientul are obligația ca la data recepționarii produsului ,sa existe persoane suficiente ca număr pentru manipularea coletului sau suporta costul manipulării pana in interiorul imobilului , casei, in valoare de :

- 150 lei pentru frigiderele side by side 

-100 lei pentru mașini de spălat rufe , vase, combine frigorifice, uscătoare rufe, etc.

POLITICA DE RETUR 

In conformitate cu OUG34/2014, beneficiați de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice de la data la care ati intrat in posesia produsului.

Cu excepția cazului referitor la defectele in perioada de garanție, produsele trebuie returnate in starea in care au fost prezentate la achiziție, de preferat in ambalajul original si însoțite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face conform legislație, in termen de 14 zile calendaristice de la recepția produsului care a făcut obiectul vânzării.

Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu opțiunea de "Deschidere colet la livrare" pentru a permite furnizorului sa verifice conținutul si aspectul fizic al produsului returnat.

In cazul in care produsele returnate nu beneficiază de aceasta opțiune, ne rezervam dreptul de a refuza recepția acestora.

Expedierea produsului ambalat necorespunzător, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate răspunderea expeditorului.

Furnizorul verifica aspectul fizic si funcțional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data achiziției si va informa clientul cu privire la starea acestora.

Pentru returul efectiv trebuie respectați următorii pași:

Produsul trebuie sa ajungă la noi, la fel cum a fost expediat inițial (conform pozelor trimise la achiziție si acceptate de dvs) si nu in ultimul rând, ambalat corespunzător.

Produsul trebuie sa fie returnat in condiții de siguranța, pe cat posibil in ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare si / sau transport.

Înainte de a se realiza returul, înainte de a fi predat firmei de curierat cu care expediați produsul, din motive de precauție, pentru siguranța tuturor parților implicate, va rugam sa realizați poze care sa ateste data si ora realizării (plecării) sau filmuleț video cu produsul neambalat si ambalat. Ca sa se vadă modul cum l-ați trimis.

Daca suferă deprecieri de ordin estetic cauzate de ambalare necorespunzătoare, daunele constatate se scad din suma achitata de dvs.

Daca produsele pleacă ambalate corespunzător dar ajung depreciate estetic, speța se va soluționa conform deciziei finale date de firma de asigurări.

Pentru acceptul returului, produsele se inspectează vizual (ca prima operațiune), in prezenta reprezentantului firmei de curierat cu care ați trimis coletul si reprezentaților REYMARKT.

După inspecția vizuala, se realizează inspecția tehnica .

Constatarea problemelor tehnice se va face de echipa tehnica ce a emis garanția, la sediul REYMARKT. In termen de 48 ore de la recepția returului vezi primii dovada diagnozei. Filmuleț video cu constatarea realizata.

Daca se constata ca returul este pe motive tehnice din vina vânzătorului, costurile de transport sunt suportate de vânzător.

In acest caz ,prima propunere este de remediere tehnica sau de înlocuire produs (după caz). Daca se constata ca problemele tehnice semnalate de client, ca motiv al returului, nu sunt reale si produsul funcționează ,plata transportului ( tur -retur ) cade in sarcina cumpărătorului si se scade din suma achitata de acesta.

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: purtați răspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificării conformității, proprietăților si funcționalității produselor se dovedește ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzătoare de către dvs sau retur necorespunzător.

Produse care nu se acceptate la retur: produse care prezinta modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la recepționarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesiva si/sau intervenții neautorizate etc.

In cazul in care nu exista neconformități iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, angajații REYMARKT vor proceda la întocmirea documentelor de retur.

Înregistrarea cererii de retur este obligatorie pe site-ul companiei sau emailul companiei customer.suport@reymarkt.ro ( pentru cererea realizata pe email se solicita nr de înregistrare). Termenul de retur intra in vigoare de la finalizarea inspecției si informarea clientului privitor la acest aspect.

In cat timp va vom restitui suma aferenta returului?

Plata returului se procesează conform legislație in vigoare, de la data finalizării inspecției/ acceptării returului.

După ce vom primi produsul returnat vom face returul banilor in contul clientului conform legislație in vigoare.

Rambursarea contravalorii unei comenzi se efectuează numai prin transfer bancar in contul care ne este transmis de către client, pentru a efectua si demonstra legal si cu ușurința restituirea banilor. In cazul returnării unui produs, înapoierea banilor se va face către aceeași persoana menționata pe factura fiscala/contract, prin transfer bancar (ex. Alexandru Popescu a plătit factura produsului returnat; acestei persoane ii va fi restituita suma plătita, intr-un cont bancar personal).

Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu conțină urme de utilizare, sa fie returnat de preferat in ambalaj corespunzător cu toate accesoriile si etichetele intacte si sa aibă asupra sa toate documentele însoțitoare cu care a fost expediat de COMPANIA noastră.

Daca produsul returnat este deteriorat, lovit, avariat, modificat fata de modul cum a plecat, ne rezervam dreptul de a refuza returnarea acestui produs sau schimbarea acestuia.

Toate aceste clauze si condiții sunt prevăzute in:

– Ordonanța nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta

– Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta

– Prezenta OUG 34/2014 reglementează drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii

La produsele cu precomanda ( produse ce nu se încadrează in categoria produse din stoc), au fost comandate special ; anularea / renunțarea la comanda si implicit ieșirea din contract ,are regim diferit fata de produsele clasice/ standard. Termenul de returnare suma încasata fiind intre 14 si 24 zile.

Persoanele Juridice (asociații, organizații, societăți comerciale etc) nu sunt consumatori si nu beneficiază de perioada de returnare, nu exista drept de retur. Au dreptul doar la schimb de produse ( in cazul returului ).In cazuri speciale, rambursarea contravalorii comenzii se efectuează in termen de minimum 40 zile lucratoare-120 zile lucrătoare de la acceptarea returului sau de la exprimarea scrisa de renunțare la contract. Aceste clauze se aplica si la comenzile efectuate si nelivrate din diferiți factori.

Termenul se poate prelungi in cazul lipsei de lichidități, cazuri de forța majora, produse deteriorate aflate in curs de lămurire, caz in care cumpărătorul va fi informat si, cu acordul acestuia, se va stabili o noua data de rambursare a sumei aferenta returului. In cazul in care exista situații de produse deteriorate de client sau firma de curierat, termenul de soluționare si rambursare a banilor este intre 90 si 120 de zile lucrătoare.

In cazul in care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare , REYMARKT va prelungii termenul in mod corespunzător.

Aceleași condiții /termene de rambursare bani se aplica si pentru renunțarea / ieșirea din contract ( ca si cele menționate in politica retur)  .

Produsele se trimit in service doar daca ați completat formularul de mai jos.

Garanția produselor nu este transmisibila. REYMARKT OUTLET are obligație contractuala doar fata de titularul facturii de achiziție.

Suma aferenta produselor creditate se rambursează intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.

Acordam atenție nelămuririlor, întrebărilor tale si încercam sa fim cat mai rapizi in ceea ce privește procesarea solicitărilor pe care le primim.

Daca ai o problema cu o comanda, cu un produs, cu documentele (garanție, factura, etc.) ne poți scrie aici.

Termenul maxim de răspuns a unei reclamații este de 48 de ore. Sesizările se pot depune on-line.

In cazul in care cumpărătorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, cumpărătorul  este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.

Orice diminuare a valorii bunurilor rezultata din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor este in responsabilitatea cumpărătorului. Pentru claritate, din prețul total al bunului returnat, vânzătorul va retine o suma de bani ce reprezintă diminuarea valorii bunului in proporție de 5%-50% din valoarea inițiala a Bunului, după caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata către cumpărător la recepționarea bunurilor returnate.

In cazul in care un bun si/sau serviciu comandat de către cumpărător, nu poate fi livrat de către vânzător, acesta din urma va informa clientul/cumpărătorul asupra acestui fapt si va returna in contul cumpărătorului contravaloarea bunului si/sau serviciului, in termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care vânzătorul a luat la cunoștința acest fapt sau de la data la care cumpărătorul si-a exprimat in mod expres intenția de reziliere a contractului.

CONFIDENTIALITATE

REYMARKT OUTLET SRL va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natura pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar in condițiile menționate in prezentul document.

Nicio declarație publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvăluire către terțe parți nu va fi făcută de cumpărător/Client cu privire la Comanda/Contract fără consimțământul prealabil scris al vânzătorului.

Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, oferiți vânzătorului acces nerestricționat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea, de acord ca vânzătorul sa poată utiliza liber, in interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. REYMARKT OUTLET SRL nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, daca legislația in vigoare nu prevede alte specificări in acest sens.

FACTURARE – PLATA 

Preturile Bunurilor si Serviciilor afișate in cadrul site-ului www.reymarkt.ro includ T.V.A. conform legislației in vigoare.

Prețul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare comanda. Vânzătorul va emite către cumpărător o factura pentru bunurile si serviciile livrate, obligația cumpărătorului fiind sa furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația in vigoare.

Vânzătorul va transmite cumpărătorului factura aferenta comenzii ce conține bunuri si/sau servicii vândute de REYMARKT OUTLET SRL, exclusiv in format electronic, prin adăugarea facturii in contul cumpărătorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail menționata de cumpărător in contul sau.

Pentru o corecta comunicare a facturii aferente comenzii, cumpărătorului ii revin obligațiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul sau si de a accesa informațiile si documentele aferente fiecărei comenzi, existente in cont.

Produsele firmei REYMARKT OUTLET sunt conforme cu standardele de calitate în vigoare si sunt livrate consumatorului bunuri care îndeplinesc cerinţele subiective și obiective de conformitate prevăzute de OUG nr. 140/2021.

Garanția se aplică pe baza documentului de achiziție și al certificatului de garanție comercială completate de vânzător la data achiziționării produsului de către consumator.

 

IMPORTANT!

S-a predat aparatul în perfectă stare de funcționare tehnică (testat) si estetică (conform poze prezentate la achiziție si acceptate de consumator înainte de livrare).

 

ATENTIE!

Reparațiile efectuate de către persoane/firme neautorizate de către SC REYMARKT OUTLET SRL  asupra produsului, pot produce defecțiuni iremediabile și conduc în mod automat la pierderea garanției produsului. Pentru a evita aceste situații, efectuarea oricăror reparații/ intervenții/ verificări se va face numai de către REYMARKT OUTLET SRL sau cu acceptul/ acordul scris al acesteia.

Acolo unde este cazul (plite sau cuptoare electrice incorporabile) conectarea la rețeaua electrică se va face de către electricieni autorizați.

 

CONDITII DE GARANTIE :

Drepturile consumatorului sunt conforme cu prevederile OUG nr. 140/2021 si respecta prevederile OG nr. 21/1992 cu completările și modificările ulterioare, republicata, precum si cu modificarile introduse de OUG nr. 174/2008. Aceste drepturi nu sunt afectate prin garanția oferită.

OUG nr. 140/2021 stabileşte cadrul legal cu privire la contractele de vânzare încheiate între vânzător şi consumator, în special norme privind conformitatea bunurilor, măsurile corective în caz de neconformitate, modalităţile de punere în aplicare a respectivelor măsuri corective, precum şi garanţiile comerciale.

Garantia se aplică și conţinutului digital sau serviciilor digitale care sunt încorporate în bunuri sau interconectate cu acestea şi care sunt furnizate împreună cu bunurile care fac obiectul contractului de vânzare, indiferent dacă conţinutul digital sau serviciul digital respectiv este furnizat de către vânzător sau de către un terţ.

Produsul beneficiaza de o garantie comerciala de 24 luni (garanție de magazin, suport tehnic) de la data vânzării produsului către consumatorul persoană fizică. În perioada de garanție, cumpărătorul are dreptul în mod gratuit la repararea produsului și înlocuirea pieselor sau subansamblelor defecte din vina producatorului.

În cazul persoanelor juridice, garanția comercială ( garantia de magazin) este de 12 luni.

În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului, ca măsură reparatorie, în primul rând, repararea produsului sau, în situația când aceasta nu este posibilă, înlocuirea acestuia, în fiecare caz fără plată (dacă s-a constat că este din vina vânzătorului), exceptând situația în care solicitarea este imposibilă sau disproporționată.

Repararea sau înlocuirea produsului va fi făcută în cadrul unei perioade de timp rezonabile, stabilite de comun acord între vânzător și consumator. Perioada de timp stabilită nu poate depăși 15 zile lucrătoare de la data la care consumatorul a adus la cunoștința vânzătorului, lipsa de conformitate a produsului .

Termenul de remediere se consideră 15 zile de la momentul intrarii pana la momentul ieșirii din service .

În cadrul termenului de garanție, producătorul: repară, înlocuiește, reduce pretul sau restituie contravaloarea produsului, în această ordine, după caz, în conformitate cu prevederile legale.

Înlocuirea, în interiorul termenului de garanție, a produselor a căror reparație nu mai este posibilă, din motive tehnice, se va face cu aprobarea Departamentului Tehnic REYMARKT OUTLET, pe baza unei constatări scrise, întocmită de către tehnicianul REYMARKT OUTLET.

Garanția nu se aplică asupra accesoriilor, consumabilelor, precum și asupra subansamblurilor casabile ce intră în componența produsului achizitionat (geamuri, garnituri, rafturi de sticla sau plastic, mânere, butoane de plastic, perii, furtune etc) și care se pot deteriora printr-o utilizare sau întreținere necorespunzătoare .

Deteriorarile de genul zgârieturilor (desprinderi mecanice ale emailului sau vopselei), deformărilor sau rupturilor elementelor demontabile sau nedemontabile ce nu au fost aduse la cunoștința vânzătorului în momentul achizitiei produsului, nu fac obiectul garanției. De asemenea, lipsa accesoriilor ce nu a fost adusă la cunoștința vânzătorului în momentul achizitionării, nu fac obiectul garanției.

 

PIERDEREA GARANTIEI:

Produsul achiziționat pierde garanția în momentul constatării oricăreia dintre situațiile de mai jos :

·       Neprezentarea, în momentul solicitării unei măsuri reparatorii, a documentelor ce dovedesc garanția produsului, respectiv certificatul de garanție completat și factura/chitanța (în original) cu care a fost achiziționat produsul;

·       Nerespectarea de către cumpărător a condițiilor de manipulare, instalare, montare, utilizare și întreținere.

·       Nerespectarea parametrilor de alimentare (tensiunea electrică, presiune gaz, presiune apa, temperatura mediului ambiant, umiditate,etc );

·       Utilizarea produsului în condiții neadecvate (tensiunea de alimentare necorespunzatoare, împământare inexistentă sau greșită, conectare defectuasă, șocuri electrice etc), utilizarea produsului în condiții de mediu necorespunzător (acțiuni ale substanțelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate ).

·       Utilizarea produsului în spații cu praf excesiv, temperaturii extreme, umiditate excesivă;

·       La constatarea, de către tehnicianul REYMARKT OUTLET, că defectul reclamat este în exclusivitate produs din vina cumpărătorului;

·       În situația în care asupra produsului, aflat în garanție, se actionează în vederea reparării, de către persoane neautorizate, din afara rețelei de service REYMARKT OUTLET SRL;

·       În cazul utilizării produsului, în alt regim de folosire decât cel casnic, pentru care a fost proiectat și realizat;

·       Produsele care nu sunt acceptate la garanție sunt produsele cu grad avansat de deteriorare (lovituri, deformări grave, care pot afecta buna funcționare);

·       În cazul modificării produsului de către persoane necalificate/neautorizate de către REYMARKT OUTLET SRL;

·       În situația schimbării neautorizate a stării originale a produsului, stocării sau instalării în condiții improprii de mediu, expunerii la substanțe chimice, corozive, umiditate, intemperii sau dăunători (șoareci, șobolani, gândaci de bucătărie);

·       Deteriorări termice, mecanice și plastice ale produsului datorate incendiilor, accidentelor, vibrațiilor, intemperiilor, neglijenței în utilizare sau a oricaror altor factori, independent de producător/vânzător .

·       Schimbarea stării originale a produsului prin intervenții software/hardware ce au rezultat alterarea, schimbarea, adaptarea sau amendarea acesteia, altele decât cele făcute/ recomandate de REYMARKT OUTLET (Samsung).

Reparațiile efectuate de către REYMARKT OUTLET SRL pentru remedierea daunelor sau defectelor apărute ca urmare a motivelor de mai sus, vor fi supuse unor costuri suplimentare pentru manoperă, transport și piese de schimb, agreate, în prealabil, cu consumatorul.

În cazul în care, produsul achiziționat, are probleme tehnice și se solicită intervenția, utilizarea garanției, politica internă a companiei, prevede realizarea următorilor pași:

Diagnoza tehnica pentru problema semnalată:

·       Remedierea se realizează prin trimiterea produsului la sediul REYMARKT OUTLET SRL

·       Produsul, se preia, pe costurile companiei REYMARKT OUTLET SRL, se aduce la sediu pentru constatare și remediere.

·       Departamentul tehnic va pune la dispoziția clientului un proces verbal de constatare, înregistrare video cu diagnoza tehnică efectuată (pentru certificare).

Dacă se constată faptul că, problema semnalată a fost reală, produsul a avut, cu adevărat probleme, costurile de transport și costurile pieselor înlocuite, sunt suportate de companie.

În cazul în care se constată faptul că, problema semnalată nu este reală, produsul nu are probleme, costurile de transport tur-retur, revin în sarcina clientului.

În cazul în care se constată faptul că, problema semnalată este cauzată de motivele semnalate mai sus (în categoria pierderea garantiei), remedierea daunelor sau defectelor apărute vor fi supuse unor costuri suplimentare pentru manoperă, transport și piese de schimb, agreate, în prealabil, cu consumatorul.

Compania, raspunde fata de consumator pentru orice neconformitate care exista in momentul livrarii bunurilor si care este constatata in termen de doi ani de la data respective, in cazul persoanelor fizice.

Garantia comerciala oferita de catre Companie, respecta intru totul prevederile Ordonantei de Urgenta nr. 140 din 28.12.2021 si se aplica contractelor incheiate dupa data de 1 ianuarie 2022.

TERMENI SI CONDITII GENERALE PENTRU ECHIPAMENTELE AFLATE IN POSTGARANTIE

In baza prevederilor art. 4 din OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, va informam următoarele:

 Articolul 1. Obiectul contractului

1.1. Obiectul Contractului consta in diagnosticarea si in măsura in care este posibil repararea de către Prestator, la cererea si cu acordul exprimat scris sau verbal al Clientului, a echipamentului electronic menționat in fisa de service, aflat in perioada de post garanție (denumite in continuare “Echipament”).

 Articolul 2. Durata contractului

2.1. Termenii si condițiile generale intra in vigoare de la data când produsul iese de sub incidenta garanției comerciale (la sfârșitul perioadei de garanție standard oferita de producător sau in urma anularii garanției comerciale) pe o perioada nedeterminata de timp.

2.2. In situația in care produsul va fi remediat la centrul REYMARKT , localitatea Murfatlar, Calea București nr 2, jud Constanta clientul va fi informat de termenul remedierii in urma diagnosticării produsului.

 Articolul 3. Drepturile si obligațiile parților contractante

3.1. Prestatorul:

a)   Se obliga sa diagnosticheze Echipamentul;

b)   Se obliga sa repare Echipamentul in cazul in care acesta a fost declarat reparabil in urma diagnosticării si numai cu acordul expres al proprietarului Echipamentului, corespunzător cu  prețul comunicat  al reparației;

c)   Se obliga sa livreze proprietarului Echipamentului piesa defecta înlocuita numai la solicitarea expresa a acestuia făcută înainte de finalizarea reparației, in măsura in care acest lucru este posibil;

d)   Se obliga sa furnizeze proprietarului Echipamentului informații privind intervenția efectuata asupra Echipamentului;

e)   Nu răspunde pentru pierderea informațiilor sau datelor, precum si pentru orice prejudicii suferite de client  in urma acestor pierderi, obligația Prestatorului fiind numai de a repara echipamentul;

f)    Se obliga sa deblocheze echipamente care au fost protejate prin parole de către  client numai contracost si numai daca acest lucru este posibil;

g)   Se obliga sa soluționeze orice situații considerate drept abateri de la condițiile legale sau contractuale ce fac obiectul prezentului contract. Orice reclamatie poate fi formulata pe adresa  office@reymarkt.ro , clientul urmand sa fie contactat de catre un reprezentant al Prestatorului in vederea documentarii cazului si solutionarii pe cale amiabila, in termenul legal de 30 de zile.

3.2. Clientul:

a)   Se obliga sa furnizeze Prestatorului toate informațiile necesare si relevante legate de starea Echipamentului si manifestarea defectului reclamat;

b)   Se obliga sa utilizeze Echipamentul in limitele si in condițiile specificate de către producătorul Echipamentului;

c)   Se obliga sa plătească taxa de diagnosticare către Prestator;

d)   Se obliga sa transmită Prestatorului acordul sau refuzul, verbal sau scris, pentru repararea echipamentului;

e)   Se obliga sa achite contravaloarea remedierii echipamentului, precum si a tuturor taxelor imediat ce Prestatorul l-a anunțat ca produsul a fost reparat;

f)    Se obliga sa achite contravaloarea serviciilor prestate si facturate de Prestator; in caz contrar, Beneficiarul este de drept in întârziere, datorând Prestatorului penalități de întârziere in cuantum de 0,5% pe zi de întârziere calculate la valoarea facturii scadente si neachitate.

g) Clientul are dreptul sa verifice integritatea produsului la primirea acestuia, la sediul Beneficiarului sau in cazul trimiterii prin curier, la primirea acestuia de la reprezentantul firmei de curierat obligându-se totodată la plata taxelor de transport

 Articolul 4. Prețul si condițiile de plata

4.1. Clientul va plăti Prestatorului, taxa de diagnosticare. Daca intervenția este posibila, iar  Clientul a comunicat scris sau verbal acordul pentru reparare la prețul indicat va achita contravaloarea costurilor remedierii echipamentului. 

4.2. Daca clientul nu dorește repararea echipamentului  de către Prestator va achita taxa de diagnosticare si taxa de transport de la sediul Prestatorului la adresa Beneficiarului.

4.3. Taxa de diagnosticare (evaluarea tehnica in vederea reparării) a stării unui echipament este intre 150 lei, in funcție de complexitatea produsului.

4.3. Clientul poate efectua plata facturii prin virament bancar in contul prestatorului indicat mai sus sau in numerar sau cu cardul la recepția acestuia.

4.4. Prețul de remediere al echipamentului este format din contravaloare piese de schimb si manopera, transport echipament tur- retur .

 Articolul 5. Garantie

5.1. Prestatorul asigura o garantie de 3 (luni) pentru piesa inlocuita cat si pentru manopera aferenta.

5.2. Prestatorul nu va factura manopera in cazul in care in perioada de garantie, Echipamentul revine la Beneficiar reclamand defect/neconformitate a piesei inlocuite;

5.3. Prestatorul nu va acorda garantie si manopera gratuita in cazul in care Beneficiarul reclama la acelasi Echipament acelasi defect, insa, in urma diagnosticarii, rezulta ca Echipamentul prezinta defectul reclamat ca o consecinta a defectarii altei piese decat cea care a mai facut obiectul reparatiei/inlocuirii.

5.4. Conditiile garantiei sunt valabile cu respectarea instructiunilor din manualul de utilizare.

5.5. In cazul in care se va constata, in conditiile legii, culpa exclusiva a Prestatorului, acesta va despagubi pe Beneficiar pentru toate prejudiciile patrimoniale sau nepatrimoniale cauzate de neindeplinirea sau indeplinirea in mod necorespunzator de catre Prestator, dar fara a depasi valoarea prestatiei efectuata de Prestator conform prezentului contract.

Articolul 6. Dispozitii finale

6.1. Conditiile raman valabile pentru orice interventie a produsului pe toata durata contractului.

Contractul va inceta de plin drept, fara interventia instantei si fara alte formalitati prealabile in urmatoarele cazuri:

a)   prin acordul scris al partilor contractante;

b)   la terminarea perioadei de garantie oferite pentru interventia care face obiectul prezentului contract

c)   la cererea oricareia dintre cele doua parti, prin reziliere de plin drept, in cazul in care cealalta parte, aflata in culpa, incalca una sau mai multe dintre obligatiile asumate prin prezentul contract si nu remediaza incalcarea in temen de 15 (cincisprezece) zile de la data primirii notificarii de remediere. In acest caz rezilierea opereaza in termen de 5 (cinci) zile de la data primirii de catre partea in culpa a notificarii de reziliere.

6.2. Incetarea prezentului contract nu va avea nici un efect asupra obligatiilor deja nascute sau scadente intre parti.

 

TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata la livrare, după efectuarea plații din partea cumpărătorului in locația indicata in comanda (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrărilor efectuate de personalul vânzătorului).

RASPUNDERE

Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care cumpărătorul sau oricare terța parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către vânzător a oricărei din obligațiile sale conform comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea bunurilor si serviciilor după livrare si in special pentru pierderea acestora.

Prin crearea si utilizarea contului, utilizatorul/ cumpărătorul își asuma răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de cont (user si parola) si pentru gestionarea accesării contului, si, in măsura permisa de legislația in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul contului sau.

Prin crearea contului si/sau utilizarea conținutului si/sau plasarea comenzilor, clientul / utilizatorul/ cumpărătorul accepta in mod expres si fără echivoc Termenii si Condițiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul site-ului, existenta la data creării Contului si/sau utilizării conținutului si/sau la data plasării Comenzii.

Vanzatorul isi rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenii si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si condițiilor de functionare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afișării in Site.  În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic conținutul acestui Document.

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Te rog sa parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.

FOLOSIREA COOKIE-URILOR

Vezi Politica de Cookies, care face parte din prezentul document.

 

 FORTA MAJORA

Nici una din parți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzător, total sau parțial este datorata unui eveniment de forța majora. Forța majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului parților si care nu poate fi evitat.

Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele sa poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

 Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii apărute intre vânzător si utilizatori / cumpărători se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești romane competente din Municipiul Constanta.

Folosim cookie-uri și alte tehnologii similare pentru a îmbunătăți experiența dvs. de navigare și funcționalitatea site-ului nostru. Politica de confidențialitate .