DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin înregistrarea unei comenzi pe site,
cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin
care vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
Notificarea primita de către cumpărător,
după efectuarea comenzii are rol de informare si nu reprezintă acceptarea
comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
Pentru motive justificate, vânzătorul
își rezerva dreptul de a modifica cantitatea bunurilor si/sau serviciilor din
comanda. Daca modifica cantitatea de bunuri si/sau servicii din comanda va
anunța cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la
dispoziția vânzătorului la efectuarea comenzii si va returna suma achitata.
Contractul se considera încheiat intre
vânzător si cumpărător in momentul primirii de către cumpărător de la vânzător,
prin intermediul poștei electronice si/sau SMS a notificării de expediere a
Comenzii.
Documentul si informațiile puse la
dispoziție de către vânzător pe site vor sta la baza contractului, in
completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către vânzător pentru bunurile achiziționate.
POLITICA DE VANZARE ONLINE
Accesul in vederea efectuării unei
comenzi ii este permis oricărui utilizator/cumpărător.
Pentru motive justificate REYMARKT
OUTLET SRL își rezerva dreptul de a restricționa accesul
utilizatorului/cumpărătorului in vederea efectuării unei comenzi si/sau la
unele din modalitățile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in
baza conduitei sau a activității utilizatorului/cumpărătorului pe site,
acțiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel REYMARKT OUTLET SRL. In
oricare dintre aceste cazuri, utilizatorul/cumpărătorul se poate adresa
REYMARKT OUTLET SRL, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus
la aplicarea masurilor susmenționate.
Comunicarea cu vânzătorul se poate
realiza prin interacțiunea directa cu acesta sau prin adresele menționate la
secțiunea “contact” din site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona
informațiile primite fără a fi nevoit sa aducă justificări pentru aceasta.
Toate tarifele aferente bunurilor si/sau
serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A..
Toate informațiile folosite pentru
descrierea bunurilor si/sau a serviciilor disponibile pe site (imagini statice
/ dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație
contractuala din partea vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu
de prezentare.
Disponibilitatea unui bun va fi afișata in site după cum urmează:
“in stoc” – avem mai mult de 1 bucata in stocul REYMARKT OUTLET SRL
“stoc epuizat” – Bunul nu mai este disponibil in stocul REYMARKT OUTLET SRL
Produsele comercializate de compania noastră sunt, practic, produse ce au fost expuse in magazinele de profil din străinătate , sunt exponate de show room, noi si fac parte din categoria produselor resigilate.
Produsele au fost deschise din diverse motive, au fost scoase din ambalajul original pentru fotografierea lor, testarea lor, sau prezentarea lor în magazine.
Este foarte important sa înțelegem ca produsele resigilate REYMARKT nu sunt articole uzate ( SH), nu sunt folosite , sunt produse noi, cu garanție de 24 luni .
Politica companiei REYMARKT nu permite livrarea produselor incerte, neconforme, netestate.
In acest sens, indiferent de categoria de produs din care face parte, se testează de către tehnicieni ,înainte de livrare si pleacă clientului, in perfecta stare de funcționare.
In plus, politica companiei REYMARKT prevede , informarea clientului privind starea estetica a produselor.
In marea majoritate a cazurilor, starea estetica a produselor este impecabila, produsele nu prezinta zgârieturi ,lovituri ,deformări.
Exista si excepții, rare, cauzate de diverși factori, specifice tipului de marfa.
In cazul in care, produsul in cauza a suferit mici incidente care-l afectează din punct de vedere estetic ( cosmetic ), fine zgârieturi, lovituri, clientul este informat privind starea produsului .
Pentru transparenta, pentru a nu exista neînțelegeri, confuzii, pentru fiecare articol in parte, înainte de livrare, se prezinta poze de detaliu preluate din depozitul companiei, înregistrare video sau live camera ( după caz , preferința).
Avantajul acestor produse perfect funcționale, este prețul foarte bun si calitatea incontestabila!
Produsele prezentate de compania noastră, nu sunt modele vechi, sunt modele de ultima generație, singura diferența este ca sunt limitate ca număr de bucăți pe stoc.
Exista 15/25/30/50 de bucăți pe articol (cod produs). Comenzile se onorează in limita stocului disponibil si in funcție de ordinea intrării lor in platforma.
Pentru a elimina orice confuzie, neînțelegere privitor la tipul de marfa comercializat de compania noastră, explicam încă o data faptul ca, nu configuram noi ca si importatori componenta lotului , nu putem alege produsele ce urmează a se aproviziona, primim lotul gata configurat. Acesta este specificul mărfii.
Practic, cunoaștem componenta lotului ce urmează sa fie aprovizionat cu o săptămâna înainte de data importului.
Daca produsul dorit apare pe site ca fiind in stoc -livrarea se face conform informațiilor prezentate in secțiunea opțiuni de expediere
Daca produsul dorit apare pe site ca fiind epuizat sau face parte din categoria produselor cu precomanda, speciale, va sugeram sa contactați echipa REYMARKT, pentru a obține informații privind aprovizionarea cu acel produs (detalii in acest sens).
Daca se dorește achiziționarea unui cod anume si nu se afla in curs de aprovizionare, informație confirmata de personalul REYMARKT, va rugam sa înțelegeți ca sunt necesari timpi de așteptare .
Regretam disconfortul creat de așteptare ( timpii mai mari de așteptare) , însă sunt factori diverși, datorați acestui tip de marfa , factori ce nu țin de buna noastră voința sau seriozitate.
Pentru produsele cu precomanda ,dorim să vă aducem la cunoștință faptul că, în cazul unor produse care sunt fabricate sau importate din străinătate, termenele de livrare nu depind în totalitate de noi și pot fi afectate de diferiți factori externi.
Dorim să fim transparenți cu privire la acest aspect și să vă informăm că procesul de fabricație, transport și formalitățile vamale pot influența termenul de livrare al comenzilor dvs. Deși depunem toate eforturile pentru a furniza estimări realiste și pentru a obține produsele cât mai rapid posibil, uneori există întârzieri neașteptate care sunt dincolo de controlul nostru.
În calitate de companie, ne angajăm să vă menținem informați cu privire la orice schimbare în termenul de livrare estimat și să vă oferim asistență și clarificări pe tot parcursul procesului de precomandă și livrare. Dacă există orice întrebări sau nelămuriri referitoare la stadiul comenzilor, vă rugăm să ne contactați fără ezitare și vom face tot posibilul pentru a vă furniza informațiile necesare.
Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere în această situație. Suntem dedicați în a vă oferi produse de calitate și vă asigurăm că ne străduim să minimizăm orice întârziere sau inconveniență cauzată de factori externi.
Termenele estimate pentru produsele cu precomanda sunt intre 45-180 zile lucrătoare si pot varia in funcție de model si tara de fabricație.
Pentru produsele ce fac parte din categoria total incorporabile (frigidere incorporabile si mașini de spălat vase) facem mențiunea ca, fiind produse de show room, resigilate, acestea nu prevăd si kit-urile de montaj.
Respectivele kit-uri se pot achiziționa de la diversele companii de bricolaj, de pe site-urile producătorilor de mobila, site-uri specializate, costurile de achiziționare fiind modeste, in bugete rezonabile.
Ce perioada de garanție au produsele resigilate?
Produsele resigilate beneficiază de aceeași perioada de garanție conform produselor sigilate. Condițiile de utilizare, manipulare si transportare ale unui produs resigilat sunt aceleași ca si in cazul produsele sigilate.
Produsele resigilate se pot returna in termenul de 14 zile calendaristice?
Da. Produsele resigilate se pot returna in acest termen de 14 zile calendaristice.
CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vânzătorul poate cesiona si/sau
subcontracta o terța parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, cu
informarea cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi
întotdeauna responsabil fata de cumpărător pentru toate obligațiile
contractuale.
DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
Conținutul, astfel cum este definit in
preambul, incluzând dar nelimitând-se la logo-uri, reprezentări stilizate,
simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau conținut
multimedia prezentate pe site, sunt proprietatea exclusiva a REYMARKT OUTLET SRL,
acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute in acest sens in mod
direct sau indirect (prin licențe de utilizare si/sau publicare).
Clientului/cumpărătorului/utilizatorului
nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe
parți, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea,
includerea oricărui conținut in orice alt context decât cel original
intenționat de REYMARKT OUTLET SRL, includerea oricărui conținut in afara
site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifica dreptul de autor al REYMARKT
OUTLET SRL asupra conținutului precum si participarea la transferul, vânzarea,
distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau
afișarea conținutului, decât cu acordul scris expres al REYMARKT OUTLET SRL.
Orice conținut la care
clientul/cumpărătorul/utilizatorul are si/sau obține acces prin orice mijloc,
se afla sub incidenta documentului, in cazul in care conținutul nu este însoțit
de un acord de utilizare specific si valid încheiat intre REYMARKT OUTLET SRL
si acesta, si fără nicio garanție implicit sau expres formulata din partea
REYMARKT OUTLET SRL cu referire la acel conținut.
Clientul/cumpărătorul/utilizatorul poate
copia, transfera si/sau utiliza conținut numai in scopuri personale sau
non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu
prevederile documentului.
In cazul in care REYMARKT OUTLET SRL
conferă clientului/cumpărătorului/utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma
descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care
Clientul/cumpărătorul/Utilizatorul are sau obține acces in urma acestui acord,
acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite in
acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor conținuturi pe site
sau a perioadei definite in acord, conform condițiilor definite, in cazul in
care acestea exista si nu reprezintă un angajament contractual din partea
REYMARKT OUTLET SRL pentru respectivul client/cumpărător/utilizator sau oricare
alt terț care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc
si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui
conținut, in timpul sau după expirarea acordului de utilizare.
Niciun conținut transmis către client,
utilizator sau cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic,
telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare si/sau
vizualizare nu constituie o obligație contractuala din partea REYMARKT OUTLET
SRL si/sau al angajatului/prepusului REYMARKT OUTLET SRL care a mijlocit
transferul de conținut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul
conținut.
Este interzisa orice utilizare a
conținutului in alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul document
sau de acordul de utilizare care il însoțește, in cazul in care acesta exista.
COMANDA
Clientul/cumpărătorul poate efectua
comenzi pe site, prin adăugarea bunurilor si/sau serviciilor dorite in coșul de
cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre
modalitățile indicate expres. Odată adăugat in coșul de cumpărături, un bun
si/sau un serviciu este disponibil pentru achiziție in măsura in care exista
stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui bun/serviciu in coșul de
cumpărături, in lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea
unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a bunului/serviciului.
Prin finalizarea comenzii cumpărătorul
consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare,
sunt corecte, complete si adevărate la data plasării comenzii.
Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul
consimte ca vânzătorul poate sa îl contacteze, prin orice mijloc disponibil /
agreat de vânzător, in orice situație in care este necesara contactarea
cumpărătorului.
Vânzătorul poate anula comanda efectuata
de către cumpărător, in urma unei notificări prealabile adresate
cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioara a vreunei parți fata de
cealaltă sau fără ca vreo parte sa poată sa pretindă celeilalte daune-interese
in următoarele cazuri:
-neacceptarea de către banca emitenta a
cardului cumpărătorului, a tranzacției, in cazul plații online;
-invalidarea tranzacției de către
procesatorul de carduri agreat de REYMARKT OUTLET SRL, in cazul plații online;
-datele furnizate de către
client/cumpărător, pe site sunt incomplete si/sau incorecte;
COMANDA. CUM COMAND ?
I.Online
Pentru a comanda online trebuie sa iți
creezi un cont pe site-ul reymarkt.ro daca nu ai deja unul.
Pasul 1
După ce ai ales produsul pe care îl
dorești apasă pe butonul "Adaugă in cos". Produsul va fi
adăugat in coșul tău de cumpărături.
Pasul 2
Pentru a vedea ce produse ai selectat
apasă butonul "Coșul meu".
Pasul 3
După ce ai adăugat toate produsele pe
care vrei sa le cumperi apasă butonul "Coșul meu", iar apoi
daca vrei sa finalizezi comanda apasă "Vezi detalii cos".
Pasul 4
In noua pagina care se va încarca iți va
apărea opțiunea "Trimite Comanda". Apasă acest buton si
comanda ta este aproape gata, mai ai doar un pas!
daca nu te-ai logat înainte de a începe
cumpărăturile ti se va deschide o noua fereastra in care trebuie sa
introduci adresa de e-mail si parola;
daca ești deja logat trebuie doar sa
introduci datele de contact care vor fi folosite pentru a lua
legătura cu tine si pentru a-ti fi livrate produsele ulterior.
II. Prin e-mail
Poți comanda produsele preferate si
completa formularul de contact de pe site: https://www.reymarkt.ro/contact
III. Telefonic
Poți comanda produsele preferate
furnizând toate datele necesare agentului nostru de vânzări la numărul de telefon
afișat pe site : 0737-540653 sau 0771-045560
MODALITATI DE PLATA :
1. NUMERAR/ CASH
Se plătesc produsele numerar/cash la livrare
2. RAMBURS
Se plătesc produsele curierului care
livrează împreuna cu taxele de livrare incluse in valoarea facturii.
3.PLATA CU CARD BANCAR
Poți alege plata online, direct pe site-ul reymarkt.ro, prin card bancar la plasarea comenzii.
In aceasta situație, vei fi direcționat
către pagina de validare a procesatorului de plăti mobile Pay pentru efectuarea
plații.
Daca ai ales metoda de plata „Plata prin
card – mobile Pay” este necesar sa completezi un formular cu informațiile
despre cardul tău in pagina securizata a procesatorului de plăti.
Se pot efectua plăti online cu cardul
(personal sau al firmei);
Cardurile acceptate sunt cele emise sub
siglele VISA (Clasic si Electron) si MASTERCARD;
Nu se percepe niciun comision
suplimentar pentru tranzacții;
Pentru finalizarea oricărei tranzacții
trebuie furnizat:
-codul cardului (toate cifrele de pe
fata cardului, fără spatii);
-data de expirare;
-ultimele trei cifre de pe spatele
cardului inscripționate pe banda cu semnătura ta.
Daca totul pana aici merge bine, suma
aferenta tranzacției este debitata din contul tău si vei primi o notificare in
acest sens.
4.ORDIN DE PLATA
Se generează o factura proforma si se
trimite prin e-mail sau fax către client de un agent reymarkt.ro. Contul bancar
este trecut in factura proforma in funcție de cererea clientului.
Produsele vor fi trimise clientului după
ce se are evidenta intrării banilor in contul bancar al reymarkt.ro.
5.PLATA IN RATE FARA DOBANDA
Ai posibilitatea sa-ti cumperi tot ceea
dorești prin carduri de cumpărături in rate.
Iti punem la dispoziție un program de
plata in rate prin intermediul următoarelor instituții bancare : Credit Europe
Bank, StarBT (Banca Transilvania), Garanți Bank, Alpha Bank, BRD, Card Avantaj
si Optimo. Pentru asta, vei fi direcționat către pagina de validare a
procesatorului de plati mobile Pay .
Plata se face in aceleași condiții ca
orice plata cu cardul.
EXPEDIEREA /LIVRAREA
Comenzile sunt livrate la nivel național, pe întreg teritoriul României, de la depozitul companiei.
Timpii de livrare pot varia în funcție de volumul de comenzi înregistrate.
Datorita tipului de marfa comercializat de compania noastră, avem diferiți timpi de livrare :
-produse din categoria flash sales - livrare 3-5 zile de la procesarea comenzii - transport gratuit pentru produsele cu valoare egala sau mai mare de 1500 lei ;
(Produsele flash sales sunt cele aflate in promoția săptămânii/ lunii , expuse in caruselul din social media).
-produse standard -livrare 15 zile- 30 zile de la procesarea comenzii- transport gratuit pentru produsele cu valoare egala sau mai mare de 1500 lei ;
-produse cu precomanda - transport gratuit pentru produsele cu valoare egala sau mai mare de 1500 lei iar termenul de livrare este dat de disponibilitatea producătorului extern.Termenii contractuali sunt discutați cu reprezentați REYMARKT.Termenele estimate pentru produsele cu precomanda sunt intre 35-180 zile lucrătoare de la plata avansului si lansarea comenzii in extern. Pot varia in funcție de model si tara de fabricație.
Timpii de livrare se modifica in perioada de : Black Friday, luna decembrie si in perioada Sărbătorilor Pascale.
Datorita volumului mare, va rugam sa înțelegeți întârzierile ce pot avea loc in aceste perioade.
Nu aveți costuri suplimentare de transport pentru forma de expediere clasica( curierat).
Transportul este gratuit pentru produsele cu valoare egala sau mai mare de 1500 lei
Produsele comercializate de către Reymarkt sunt livrate folosind servicii de curierat clasice, flota interna sau servicii speciale expres.
Daca produsul achiziționat nu va fi expediat cu flota interna REYMARKT si se expediază prin intermediul firmelor de curierat (conform AWB ), avem rugămintea, ca la recepție, sa inspectați produsul, in prezenta curierului.
Datorita faptului ca, suntem entități juridice diferite , nu putem garanta timpii de livrare ai firmelor de curierat sau calitatea serviciilor acestora.
Aveți opțiunea deschidere colet. Acest lucru este evidențiat inclusiv pe ambalajul produsului.
Totodată pe ambalajul produsului aveți evidențiata, prin săgeți, forma de manipulare a acestuia ( sa fie transportat in poziție verticala / mențiune speciala pentru frigidere si combine frigorifice ) .
Pe ambalajul produsului aveți evidențiat locul unde se va desface coletul. Daca se constata faptul ca, produsul nu a fost deschis conform mențiunilor indicate pe ambalaj si operațiunile de desfacere colet se realizează diferit fata de cele menționate ducând la deteriorarea produsului ( exemplu - tăierea necorespunzătoare a cartonului cu cater-ul ce duce la zgârierea efectiva a produsului ) ,nu ne facem răspunzători de starea estetica survenita. Iar in cazul refuzului produsului pe aceste motive, costurile tur-retur pentru transport si costurile deteriorării produsului vor fi suportate exclusiv de cumpărător.
Produsul este însoțit de manualul de utilizare, garanție si factura de achiziție.
Produsul pleacă de la noi ,conform, testat in vederea obținerii garanției , identic cu fotografiile prezentate in comunicarea pe whatsapp sau email .Fotografiile sunt dovada reala a modului cum arata produsul in realitate, in faza pregătirii de livrare ( stare conforma cu specificul mărfi ) si cum este expediat.
Pentru a ne asigura ca ajunge la dvs in condiții optime de transport, va rugam , ca in prezenta curierului sa verificați faptul ca acesta a ajuns cum a fost prezentat inițial, ca nu a fost lovit sau avariat ulterior, pe perioada transportului.
Daca nu faceți acest lucru si constatați ulterior ca produsul a fost lovit, avariat, deteriorat, nu ne facem răspunzători de reclamațiile ulterioare .
La recepție, daca constatați ca produsul a ajuns cu probleme ( a fost avariat, lovit, deteriorat ) rugam sa specificați problemele constatate, in scris, in documentul de livrare ( AWB) si sa-l expediați retur( cu același curier).Daca nu faceți acest lucru, nu ne facem răspunzători de reclamațiile ulterioare.
Produsul se deschide de către client in prezenta curierului -obligatoriu.
Desfacerea ambalajului nu se permite cu corp contondent ( cuțit, cater ).
Daca produsul se returnează din motive ce țin de schimbarea opțiunii de achiziție ,nu ne facem răspunzători de plata transportului pentru returnarea acestuia. Costurile de transport pentru retur, revin in sarcina cumpărătorului.
*IMPORTANT!
Plata ramburs se aplica tuturor produselor de tipul : plite, cuptoare, hote clasice, roboti de aspirare, mașini de spălat rufe, mașini de spălat vase, uscătoare, combine frigorifice, frigidere incorporabile, congelatoare, electrocasnice mici de bucătărie.
Datorita faptului ca au existat si clienți mai puțin responsabili vis a vis de comenzile lansate, ne vedem nevoiți , pentru forma de plata ramburs, sa percepem o suma modica din totalul sumei de plata care sa acopere costul de transport /logistica. Aceasta suma variază in funcție de greutatea produsului si distanta. Diferența rămasa de plata din totalul sumei, urmând sa fie achitata ramburs curierului.
Ne vedem nevoiți sa facem acest lucru deoarece au fost multe cazuri când , după conformarea oficiala a comenzii si plecarea produsului din depozit, clienții nu au mai răspuns la telefon.
Coletele de electrocasnice nu sunt colete de haine sau alte articole ușor returnabile, cu costuri modice; sunt colete voluminoase ce implica costuri foarte mari.
Pentru produsele voluminoase ( frigidere side by side ) , pentru a ajunge in condiții optime la destinație, plata se aplica exclusiv online pe platforma REYMARKT ( site ) sau prin transfer bancar ( pe baza facturii proforme emise de REYMARKT).
Pentru produsele cu risc ridicat de expediere :
- frigidere side by side sau combine frigorifice cu uși sticla;
- produse cu valoare ridicata de achiziție ( frigidere side by side de tip family hub - cu tableta );
Expedierea acestora se realizează prin flota proprie sau prin serviciu special de transport.
Daca clienții își manifesta dorința de livrare cu flota REYMARKT , facem precizarea ca livrarea impune un termen mai lung de așteptare ( termen 30 zile ) datorat planificărilor zonale, grupajului comenzilor, categoriei din care fac parte produsele.
Daca clienții își manifesta dorința expresa ca produsul achiziționat sa fie livrat la o data solicitata de aceștia si nu accepta condițiile si termenele de livrare estimate de compania REYMARKT, exista doua opțiuni :
-posibilitatea ridicării produsului din depozitul REYMARKT ( cu o planificare prealabila), de către client, pe costurile acestuia ;
-varianta serviciu special Express -contra cost ,in valoare de 999 lei - suma ce reprezintă serviciu expres ,ambalaj special confecționat ( cușca lemn protecție, ambalaj special), asigurare produs ;
Pentru comenzile refuzate de clienți , pe motive neîntemeiate( au confirmat comanda dar nu mai răspund reprezentaților firmelor de curierat sau REYMARKT ) aceștia se fac răspunzători de plata transportului tur-retur si vor fi notificați in consecința .
Clientul are obligația de a se asigura ca la data livrării, exista persoane desemnate pentru a recepționa coletul .
Transportul coletelor este asigurat pana la scara imobilului, casei, gratuit.
Daca sunt transportate cu flota REYMARKT si nu vin prin serviciul de curierat, pentru produsele voluminoase, din categoria frigidere side by side, combine frigorifice, clientul are obligația ca la data recepționarii produsului ,sa existe persoane suficiente ca număr pentru manipularea coletului sau suporta costul manipulării pana in interiorul imobilului , casei, in valoare de :
- 150 lei pentru frigiderele side by side
-100 lei pentru mașini de spălat rufe , vase, combine frigorifice, uscătoare rufe, etc.
POLITICA DE RETUR
In conformitate cu OUG34/2014, beneficiați de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice de la data la care ati intrat in posesia produsului.
Cu excepția cazului referitor la defectele in perioada de garanție, produsele trebuie returnate in starea in care au fost prezentate la achiziție, de preferat in ambalajul original si însoțite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face conform legislație, in termen de 14 zile calendaristice de la recepția produsului care a făcut obiectul vânzării.
Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu opțiunea de "Deschidere colet la livrare" pentru a permite furnizorului sa verifice conținutul si aspectul fizic al produsului returnat.
In cazul in care produsele returnate nu beneficiază de aceasta opțiune, ne rezervam dreptul de a refuza recepția acestora.
Expedierea produsului ambalat necorespunzător, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate răspunderea expeditorului.
Furnizorul verifica aspectul fizic si funcțional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data achiziției si va informa clientul cu privire la starea acestora.
Pentru returul efectiv trebuie respectați următorii pași:
Produsul trebuie sa ajungă la noi, la fel cum a fost expediat inițial (conform pozelor trimise la achiziție si acceptate de dvs) si nu in ultimul rând, ambalat corespunzător.
Produsul trebuie sa fie returnat in condiții de siguranța, pe cat posibil in ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare si / sau transport.
Înainte de a se realiza returul, înainte de a fi predat firmei de curierat cu care expediați produsul, din motive de precauție, pentru siguranța tuturor parților implicate, va rugam sa realizați poze care sa ateste data si ora realizării (plecării) sau filmuleț video cu produsul neambalat si ambalat. Ca sa se vadă modul cum l-ați trimis.
Daca suferă deprecieri de ordin estetic cauzate de ambalare necorespunzătoare, daunele constatate se scad din suma achitata de dvs.
Daca produsele pleacă ambalate corespunzător dar ajung depreciate estetic, speța se va soluționa conform deciziei finale date de firma de asigurări.
Pentru acceptul returului, produsele se inspectează vizual (ca prima operațiune), in prezenta reprezentantului firmei de curierat cu care ați trimis coletul si reprezentaților REYMARKT.
După inspecția vizuala, se realizează inspecția tehnica .
Constatarea problemelor tehnice se va face de echipa tehnica ce a emis garanția, la sediul REYMARKT. In termen de 48 ore de la recepția returului vezi primii dovada diagnozei. Filmuleț video cu constatarea realizata.
Daca se constata ca returul este pe motive tehnice din vina vânzătorului, costurile de transport sunt suportate de vânzător.
In acest caz ,prima propunere este de remediere tehnica sau de înlocuire produs (după caz). Daca se constata ca problemele tehnice semnalate de client, ca motiv al returului, nu sunt reale si produsul funcționează ,plata transportului ( tur -retur ) cade in sarcina cumpărătorului si se scade din suma achitata de acesta.
In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: purtați răspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificării conformității, proprietăților si funcționalității produselor se dovedește ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzătoare de către dvs sau retur necorespunzător.
Produse care nu se acceptate la retur: produse care prezinta modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la recepționarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesiva si/sau intervenții neautorizate etc.
In cazul in care nu exista neconformități iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, angajații REYMARKT vor proceda la întocmirea documentelor de retur.
Înregistrarea cererii de retur este obligatorie pe site-ul companiei sau emailul companiei customer.suport@reymarkt.ro ( pentru cererea realizata pe email se solicita nr de înregistrare). Termenul de retur intra in vigoare de la finalizarea inspecției si informarea clientului privitor la acest aspect.
In cat timp va vom restitui suma aferenta returului?
Plata returului se procesează conform legislație in vigoare, de la data finalizării inspecției/ acceptării returului.
După ce vom primi produsul returnat vom face returul banilor in contul clientului conform legislație in vigoare.
Rambursarea contravalorii unei comenzi se efectuează numai prin transfer bancar in contul care ne este transmis de către client, pentru a efectua si demonstra legal si cu ușurința restituirea banilor. In cazul returnării unui produs, înapoierea banilor se va face către aceeași persoana menționata pe factura fiscala/contract, prin transfer bancar (ex. Alexandru Popescu a plătit factura produsului returnat; acestei persoane ii va fi restituita suma plătita, intr-un cont bancar personal).
Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu conțină urme de utilizare, sa fie returnat de preferat in ambalaj corespunzător cu toate accesoriile si etichetele intacte si sa aibă asupra sa toate documentele însoțitoare cu care a fost expediat de COMPANIA noastră.
Daca produsul returnat este deteriorat, lovit, avariat, modificat fata de modul cum a plecat, ne rezervam dreptul de a refuza returnarea acestui produs sau schimbarea acestuia.
Toate aceste clauze si condiții sunt prevăzute in:
– Ordonanța nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta
– Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta
– Prezenta OUG 34/2014 reglementează drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii
La produsele cu precomanda ( produse ce nu se încadrează in categoria produse din stoc), au fost comandate special ; anularea / renunțarea la comanda si implicit ieșirea din contract ,are regim diferit fata de produsele clasice/ standard. Termenul de returnare suma încasata fiind intre 14 si 24 zile.
Persoanele Juridice (asociații, organizații, societăți comerciale etc) nu sunt consumatori si nu beneficiază de perioada de returnare, nu exista drept de retur. Au dreptul doar la schimb de produse ( in cazul returului ).In cazuri speciale, rambursarea contravalorii comenzii se efectuează in termen de minimum 40 zile lucratoare-120 zile lucrătoare de la acceptarea returului sau de la exprimarea scrisa de renunțare la contract. Aceste clauze se aplica si la comenzile efectuate si nelivrate din diferiți factori.
Termenul se poate prelungi in cazul lipsei de lichidități, cazuri de forța majora, produse deteriorate aflate in curs de lămurire, caz in care cumpărătorul va fi informat si, cu acordul acestuia, se va stabili o noua data de rambursare a sumei aferenta returului. In cazul in care exista situații de produse deteriorate de client sau firma de curierat, termenul de soluționare si rambursare a banilor este intre 90 si 120 de zile lucrătoare.
In cazul in care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare , REYMARKT va prelungii termenul in mod corespunzător.
Aceleași condiții /termene de rambursare bani se aplica si pentru renunțarea / ieșirea din contract ( ca si cele menționate in politica retur) .
Produsele se trimit in service doar daca ați completat formularul de mai jos.
Garanția produselor nu este transmisibila. REYMARKT OUTLET are obligație
contractuala doar fata de titularul facturii de achiziție.
Suma aferenta produselor creditate se rambursează intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.
Acordam atenție nelămuririlor,
întrebărilor tale si încercam sa fim cat mai rapizi in ceea ce privește
procesarea solicitărilor pe care le primim.
Daca ai o problema cu o comanda, cu un
produs, cu documentele (garanție, factura, etc.) ne poți scrie aici.
Termenul maxim de răspuns a unei reclamații este de 48 de ore. Sesizările se pot depune on-line.
In cazul in care cumpărătorul își
exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care
depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de
funcționare a acestora, cumpărătorul este responsabil pentru eventuala
diminuare a valorii bunurilor.
Orice diminuare a valorii bunurilor
rezultata din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea
naturii, calităților și funcționării bunurilor este in responsabilitatea
cumpărătorului. Pentru claritate, din prețul total al bunului returnat,
vânzătorul va retine o suma de bani ce reprezintă diminuarea valorii bunului in
proporție de 5%-50% din valoarea inițiala a Bunului, după caz. Contravaloarea
taxei de diminuare va fi comunicata către cumpărător la recepționarea bunurilor
returnate.
In cazul in care un bun si/sau serviciu
comandat de către cumpărător, nu poate fi livrat de către vânzător, acesta din
urma va informa clientul/cumpărătorul asupra acestui fapt si va returna in
contul cumpărătorului contravaloarea bunului si/sau serviciului, in termen de
maxim 7 (șapte) zile de la data la care vânzătorul a luat la cunoștința acest
fapt sau de la data la care cumpărătorul si-a exprimat in mod expres intenția
de reziliere a contractului.
CONFIDENTIALITATE
REYMARKT OUTLET SRL va păstra
confidențialitatea informațiilor de orice natura pe care le furnizați.
Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar in condițiile
menționate in prezentul document.
Nicio declarație publica, promovare,
comunicat de presa sau orice alt mod de dezvăluire către terțe parți nu va fi
făcută de cumpărător/Client cu privire la Comanda/Contract fără consimțământul
prealabil scris al vânzătorului.
Prin transmiterea de informații sau
materiale prin intermediul acestui site, oferiți vânzătorului acces
nerestricționat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce,
afișa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informații.
Sunteți, de asemenea, de acord ca vânzătorul sa poată utiliza liber, in interes
propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni
le-ati trimis prin intermediul Site-ului. REYMARKT OUTLET SRL nu va constitui
subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise,
daca legislația in vigoare nu prevede alte specificări in acest sens.
FACTURARE – PLATA
Preturile Bunurilor si Serviciilor afișate in cadrul site-ului www.reymarkt.ro includ T.V.A.
conform legislației in vigoare.
Prețul, modalitatea de plata si termenul
de plata sunt specificate in fiecare comanda. Vânzătorul va emite către
cumpărător o factura pentru bunurile si serviciile livrate, obligația
cumpărătorului fiind sa furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii
conform cu legislația in vigoare.
Vânzătorul va transmite cumpărătorului
factura aferenta comenzii ce conține bunuri si/sau servicii vândute de REYMARKT
OUTLET SRL, exclusiv in format electronic, prin adăugarea facturii in contul
cumpărătorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail menționata de
cumpărător in contul sau.
Pentru o corecta comunicare a facturii aferente comenzii, cumpărătorului ii revin obligațiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul sau si de a accesa informațiile si documentele aferente fiecărei comenzi, existente in cont.
Produsele firmei REYMARKT OUTLET sunt conforme cu standardele de calitate în vigoare si sunt livrate consumatorului bunuri care îndeplinesc cerinţele subiective și obiective de conformitate prevăzute de OUG nr. 140/2021.
Garanția se aplică pe baza documentului de achiziție și al certificatului
de garanție comercială completate de vânzător la data achiziționării produsului
de către consumator.
S-a predat aparatul în
perfectă stare de funcționare tehnică (testat) si estetică (conform poze
prezentate la achiziție si acceptate de consumator înainte de livrare).
ATENTIE!
Reparațiile efectuate de către
persoane/firme neautorizate de către SC REYMARKT OUTLET SRL asupra produsului, pot produce defecțiuni
iremediabile și conduc în mod automat la pierderea garanției produsului. Pentru
a evita aceste situații, efectuarea oricăror reparații/ intervenții/ verificări
se va face numai de către REYMARKT OUTLET SRL sau cu acceptul/ acordul scris al
acesteia.
Acolo unde este cazul (plite
sau cuptoare electrice incorporabile) conectarea la rețeaua electrică se va
face de către electricieni autorizați.
CONDITII DE GARANTIE :
Drepturile consumatorului sunt conforme cu
prevederile OUG
nr. 140/2021 si respecta prevederile OG
nr. 21/1992 cu completările și modificările ulterioare, republicata, precum si
cu modificarile introduse de OUG nr. 174/2008. Aceste drepturi nu sunt afectate
prin garanția oferită.
OUG nr. 140/2021 stabileşte cadrul legal cu privire
la contractele de vânzare încheiate între vânzător şi consumator, în special
norme privind conformitatea bunurilor, măsurile
corective în caz de neconformitate, modalităţile de punere în aplicare a
respectivelor măsuri corective, precum şi garanţiile comerciale.
Garantia se aplică și conţinutului digital sau
serviciilor digitale care sunt încorporate în bunuri sau interconectate cu
acestea şi care sunt furnizate împreună cu bunurile care fac obiectul
contractului de vânzare, indiferent dacă conţinutul digital sau serviciul
digital respectiv este furnizat de către vânzător sau de către un terţ.
Produsul beneficiaza de o garantie comerciala
de 24 luni (garanție de magazin, suport tehnic) de la
data vânzării produsului către consumatorul persoană fizică. În perioada de
garanție, cumpărătorul are dreptul în mod gratuit la repararea produsului și înlocuirea
pieselor sau subansamblelor defecte din vina producatorului.
În cazul persoanelor juridice, garanția
comercială ( garantia de magazin) este de 12 luni.
În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita
vânzătorului, ca măsură reparatorie, în primul rând, repararea produsului sau,
în situația când aceasta nu este posibilă, înlocuirea acestuia, în fiecare caz
fără plată (dacă s-a constat că este din vina vânzătorului), exceptând situația
în care solicitarea este imposibilă sau disproporționată.
Repararea sau înlocuirea produsului va fi făcută în cadrul unei perioade
de timp rezonabile, stabilite de comun acord între vânzător și consumator. Perioada
de timp stabilită nu poate depăși 15 zile lucrătoare de la data la care
consumatorul a adus la cunoștința vânzătorului, lipsa de conformitate a
produsului .
Termenul de remediere se consideră 15 zile de la momentul intrarii pana
la momentul ieșirii din service .
În
cadrul termenului de garanție, producătorul: repară, înlocuiește, reduce pretul
sau restituie contravaloarea produsului, în această ordine, după caz, în
conformitate cu prevederile legale.
Înlocuirea, în interiorul termenului de garanție, a produselor a căror
reparație nu mai este posibilă, din motive tehnice, se va face cu aprobarea
Departamentului Tehnic REYMARKT OUTLET, pe baza unei constatări scrise,
întocmită de către tehnicianul REYMARKT OUTLET.
Garanția nu se aplică asupra accesoriilor, consumabilelor, precum și
asupra subansamblurilor casabile ce intră în componența produsului achizitionat
(geamuri, garnituri, rafturi de sticla sau plastic, mânere, butoane de plastic,
perii, furtune etc) și care se pot deteriora printr-o utilizare sau întreținere
necorespunzătoare .
Deteriorarile de genul zgârieturilor (desprinderi mecanice ale emailului
sau vopselei), deformărilor sau rupturilor elementelor demontabile sau
nedemontabile ce nu au fost aduse la cunoștința vânzătorului în momentul achizitiei
produsului, nu fac obiectul garanției. De asemenea, lipsa accesoriilor ce nu a
fost adusă la cunoștința vânzătorului în momentul achizitionării, nu fac
obiectul garanției.
PIERDEREA GARANTIEI:
Produsul achiziționat pierde garanția în
momentul constatării oricăreia dintre situațiile de mai jos :
· Neprezentarea,
în momentul solicitării unei măsuri reparatorii, a documentelor ce dovedesc
garanția produsului, respectiv certificatul de garanție completat și factura/chitanța
(în original) cu care a fost achiziționat produsul;
· Nerespectarea de
către cumpărător a condițiilor de manipulare, instalare, montare, utilizare și
întreținere.
· Nerespectarea
parametrilor de alimentare (tensiunea electrică, presiune gaz, presiune apa, temperatura
mediului ambiant, umiditate,etc );
· Utilizarea
produsului în condiții neadecvate (tensiunea de alimentare necorespunzatoare,
împământare inexistentă sau greșită, conectare defectuasă, șocuri electrice etc),
utilizarea produsului în condiții de mediu necorespunzător (acțiuni ale
substanțelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate ).
· Utilizarea
produsului în spații cu praf excesiv, temperaturii extreme, umiditate excesivă;
· La constatarea,
de către tehnicianul REYMARKT OUTLET, că defectul reclamat este în exclusivitate
produs din vina cumpărătorului;
· În situația în
care asupra produsului, aflat în garanție, se actionează în vederea reparării,
de către persoane neautorizate, din afara rețelei de service REYMARKT OUTLET
SRL;
· În cazul
utilizării produsului, în alt regim de folosire decât cel casnic, pentru care a
fost proiectat și realizat;
· Produsele care
nu sunt acceptate la garanție sunt produsele cu grad avansat de deteriorare
(lovituri, deformări grave, care pot afecta buna funcționare);
· În cazul
modificării produsului de către persoane necalificate/neautorizate de către
REYMARKT OUTLET SRL;
· În situația
schimbării neautorizate a stării originale a produsului, stocării sau
instalării în condiții improprii de mediu, expunerii la substanțe chimice, corozive,
umiditate, intemperii sau dăunători (șoareci, șobolani, gândaci de bucătărie);
· Deteriorări
termice, mecanice și plastice ale produsului datorate incendiilor, accidentelor,
vibrațiilor, intemperiilor, neglijenței în utilizare sau a oricaror altor
factori, independent de producător/vânzător .
· Schimbarea
stării originale a produsului prin intervenții software/hardware ce au rezultat
alterarea, schimbarea, adaptarea sau amendarea acesteia, altele decât cele
făcute/ recomandate de REYMARKT OUTLET (Samsung).
Reparațiile efectuate de către REYMARKT OUTLET SRL pentru remedierea
daunelor sau defectelor apărute ca urmare a motivelor de mai sus, vor fi supuse
unor costuri suplimentare pentru manoperă, transport și piese de schimb, agreate,
în prealabil, cu consumatorul.
În cazul în care, produsul achiziționat, are probleme tehnice și se solicită intervenția, utilizarea garanției, politica internă a companiei, prevede realizarea următorilor pași:
Diagnoza tehnica pentru problema semnalată:
·
Remedierea se realizează prin trimiterea produsului la sediul REYMARKT
OUTLET SRL
·
Produsul, se preia, pe costurile companiei REYMARKT OUTLET SRL, se aduce
la sediu pentru constatare și remediere.
·
Departamentul tehnic va pune la dispoziția clientului un proces verbal
de constatare, înregistrare video cu diagnoza tehnică efectuată (pentru
certificare).
Dacă se constată faptul că, problema semnalată a fost reală, produsul a
avut, cu adevărat probleme, costurile de transport și costurile pieselor
înlocuite, sunt suportate de companie.
În cazul în care se constată faptul că, problema semnalată nu este reală,
produsul nu are probleme, costurile de transport tur-retur, revin în sarcina
clientului.
În cazul în care se constată faptul că, problema semnalată este cauzată
de motivele semnalate mai sus (în categoria pierderea garantiei), remedierea
daunelor sau defectelor apărute vor fi supuse unor costuri suplimentare pentru
manoperă, transport și piese de schimb, agreate, în prealabil, cu consumatorul.
Compania, raspunde fata de consumator pentru orice
neconformitate care exista in momentul livrarii bunurilor si care este constatata
in termen de doi ani de la data respective, in cazul persoanelor fizice.
Garantia comerciala oferita de catre Companie,
respecta intru totul prevederile Ordonantei de Urgenta nr. 140 din 28.12.2021
si se aplica contractelor incheiate dupa data de 1 ianuarie 2022.
TERMENI SI CONDITII GENERALE PENTRU ECHIPAMENTELE
AFLATE IN POSTGARANTIE
In baza prevederilor art. 4 din OUG nr. 34/2014
privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii,
precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, va informam următoarele:
Articolul 1. Obiectul contractului
1.1. Obiectul Contractului consta in
diagnosticarea si in măsura in care este posibil repararea de către Prestator,
la cererea si cu acordul exprimat scris sau verbal al Clientului, a
echipamentului electronic menționat in fisa de service, aflat in perioada de post garanție (denumite in continuare “Echipament”).
Articolul 2. Durata contractului
2.1. Termenii si condițiile generale intra in
vigoare de la data când produsul iese de sub incidenta garanției comerciale (la
sfârșitul perioadei de garanție standard oferita de producător sau in urma
anularii garanției comerciale) pe o perioada nedeterminata de timp.
2.2. In situația in care produsul va fi remediat
la centrul REYMARKT , localitatea Murfatlar, Calea București nr 2, jud
Constanta clientul va fi informat de termenul remedierii in urma diagnosticării
produsului.
Articolul 3. Drepturile si obligațiile parților
contractante
3.1. Prestatorul:
a) Se obliga sa diagnosticheze
Echipamentul;
b) Se obliga sa repare Echipamentul
in cazul in care acesta a fost declarat reparabil in urma diagnosticării si
numai cu acordul expres al proprietarului Echipamentului, corespunzător
cu prețul comunicat al reparației;
c) Se obliga sa livreze
proprietarului Echipamentului piesa defecta înlocuita numai la solicitarea
expresa a acestuia făcută înainte de finalizarea reparației, in măsura in care acest
lucru este posibil;
d) Se obliga sa furnizeze
proprietarului Echipamentului informații privind intervenția efectuata asupra
Echipamentului;
e) Nu răspunde pentru pierderea informațiilor
sau datelor, precum si pentru orice prejudicii suferite de client in urma
acestor pierderi, obligația Prestatorului fiind numai de a repara echipamentul;
f) Se obliga sa deblocheze
echipamente care au fost protejate prin parole de către client numai
contracost si numai daca acest lucru este posibil;
g) Se obliga sa soluționeze orice situații considerate drept abateri de la condițiile legale sau contractuale ce
fac obiectul prezentului contract. Orice reclamatie poate fi formulata pe
adresa office@reymarkt.ro ,
clientul urmand sa fie contactat de catre un reprezentant al Prestatorului in
vederea documentarii cazului si solutionarii pe cale amiabila, in termenul
legal de 30 de zile.
3.2. Clientul:
a) Se obliga sa furnizeze
Prestatorului toate informațiile necesare si relevante legate de starea
Echipamentului si manifestarea defectului reclamat;
b) Se obliga sa utilizeze
Echipamentul in limitele si in condițiile specificate de către producătorul
Echipamentului;
c) Se obliga sa plătească taxa de
diagnosticare către Prestator;
d) Se obliga sa transmită
Prestatorului acordul sau refuzul, verbal sau scris, pentru repararea
echipamentului;
e) Se obliga sa achite contravaloarea
remedierii echipamentului, precum si a tuturor taxelor imediat ce Prestatorul
l-a anunțat ca produsul a fost reparat;
f) Se obliga sa achite
contravaloarea serviciilor prestate si facturate de Prestator; in caz contrar,
Beneficiarul este de drept in întârziere, datorând Prestatorului penalități de întârziere
in cuantum de 0,5% pe zi de întârziere calculate la valoarea facturii scadente
si neachitate.
g) Clientul are dreptul sa verifice integritatea
produsului la primirea acestuia, la sediul Beneficiarului sau in cazul
trimiterii prin curier, la primirea acestuia de la reprezentantul firmei de
curierat obligându-se totodată la plata taxelor de transport
Articolul 4. Prețul si condițiile de plata
4.1. Clientul va plăti Prestatorului, taxa de diagnosticare. Daca intervenția este posibila, iar Clientul a comunicat scris sau verbal acordul pentru reparare la prețul indicat va achita contravaloarea costurilor remedierii echipamentului.
4.2. Daca clientul nu dorește repararea
echipamentului de către Prestator va achita taxa de diagnosticare si taxa
de transport de la sediul Prestatorului la adresa Beneficiarului.
4.3. Taxa de diagnosticare (evaluarea tehnica in
vederea reparării) a stării unui echipament este intre 150 lei, in funcție de
complexitatea produsului.
4.3. Clientul poate efectua plata facturii prin
virament bancar in contul prestatorului indicat mai sus sau in numerar sau cu
cardul la recepția acestuia.
4.4. Prețul de remediere al echipamentului este format
din contravaloare piese de schimb si manopera, transport echipament tur- retur .
Articolul 5. Garantie
5.1. Prestatorul asigura o garantie de 3 (luni)
pentru piesa inlocuita cat si pentru manopera aferenta.
5.2. Prestatorul nu va factura manopera in cazul in
care in perioada de garantie, Echipamentul revine la Beneficiar reclamand
defect/neconformitate a piesei inlocuite;
5.3. Prestatorul nu va acorda garantie si
manopera gratuita in cazul in care Beneficiarul reclama la acelasi Echipament
acelasi defect, insa, in urma diagnosticarii, rezulta ca Echipamentul prezinta
defectul reclamat ca o consecinta a defectarii altei piese decat cea care a mai
facut obiectul reparatiei/inlocuirii.
5.4. Conditiile garantiei sunt valabile cu
respectarea instructiunilor din manualul de utilizare.
5.5. In cazul in care se va constata, in
conditiile legii, culpa exclusiva a Prestatorului, acesta va despagubi pe
Beneficiar pentru toate prejudiciile patrimoniale sau nepatrimoniale cauzate de
neindeplinirea sau indeplinirea in mod necorespunzator de catre Prestator, dar
fara a depasi valoarea prestatiei efectuata de Prestator conform prezentului
contract.
Articolul 6. Dispozitii finale
6.1. Conditiile raman valabile pentru orice
interventie a produsului pe toata durata contractului.
Contractul va inceta de plin drept, fara interventia
instantei si fara alte formalitati prealabile in urmatoarele cazuri:
a) prin acordul scris al partilor
contractante;
b) la terminarea perioadei de
garantie oferite pentru interventia care face obiectul prezentului contract
c) la cererea oricareia dintre cele
doua parti, prin reziliere de plin drept, in cazul in care cealalta parte,
aflata in culpa, incalca una sau mai multe dintre obligatiile asumate prin
prezentul contract si nu remediaza incalcarea in temen de 15 (cincisprezece)
zile de la data primirii notificarii de remediere. In acest caz rezilierea
opereaza in termen de 5 (cinci) zile de la data primirii de catre partea in
culpa a notificarii de reziliere.
6.2. Incetarea prezentului contract nu va avea nici un
efect asupra obligatiilor deja nascute sau scadente intre parti.
TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR
Proprietatea asupra bunurilor va fi
transferata la livrare, după efectuarea plații din partea cumpărătorului in
locația indicata in comanda (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a
documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura
fiscala in cazul livrărilor efectuate de personalul vânzătorului).
RASPUNDERE
Vânzătorul nu poate fi responsabil
pentru daune de orice fel pe care cumpărătorul sau oricare terța parte o poate
suferi ca rezultat al îndeplinirii de către vânzător a oricărei din obligațiile
sale conform comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea bunurilor si
serviciilor după livrare si in special pentru pierderea acestora.
Prin crearea si utilizarea contului,
utilizatorul/ cumpărătorul își asuma răspunderea pentru menținerea
confidențialității datelor de cont (user si parola) si pentru gestionarea
accesării contului, si, in măsura permisa de legislația in vigoare, este responsabil
de activitatea derulata prin intermediul contului sau.
Prin crearea contului si/sau utilizarea
conținutului si/sau plasarea comenzilor, clientul / utilizatorul/ cumpărătorul
accepta in mod expres si fără echivoc Termenii si Condițiile Site-ului in ultima
versiune actualizata care este comunicata in cadrul site-ului, existenta la
data creării Contului si/sau utilizării conținutului si/sau la data plasării
Comenzii.
Vanzatorul isi rezervă dreptul de a
actualiza și modifica periodic Termenii si Conditiile Site-ului pentru a
reflecta orice modificări ale modului si condițiilor de functionare a Site-ului
sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabili
Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afișării in Site. În
cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a
Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic conținutul acestui Document.
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Te rog sa parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul
Document.
FOLOSIREA COOKIE-URILOR
Vezi Politica de Cookies, care face parte din
prezentul document.
FORTA MAJORA
Nici una din parți nu va fi
răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, daca o astfel
de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzător, total sau parțial este
datorata unui eveniment de forța majora. Forța majora este evenimentul
imprevizibil, in afara controlului parților si care nu poate fi evitat.
Daca in termen de 15 (cincisprezece)
zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare
parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parți încetarea de plin drept a
contractului fără ca vreuna dintre ele sa poată pretinde celeilalte alte
daune-interese.
LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul contract este supus
legii romane. Eventualele litigii apărute intre vânzător si utilizatori /
cumpărători se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va
fi posibila, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești romane
competente din Municipiul Constanta.