Returnări
Menu
Your Cart

Electrocasnice premium la preturi ilegal de mici!

Returnări

Dacă aveți o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vânzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea formularului de returnare.

Daca ați realizat o comanda pe platforma on-line , telefonic sau pe numărul de whatsaapp al societății REYMARKT OUTLET si intre timp v-ați răzgândit , aveți posibilitatea de a renunța la comanda in termenul legal admis ( 14 zile de la achiziție ) .
Daca ați realizat o comanda si produsul nu a fost livrat ( din diferite motive ) si intre timp v-ați răzgândit , aveți posibilitatea de a anula comanda realizând o cerere de anulare comanda pe platforma on-line REYMARKT sau pe emailul companiei : office@reymarkt.ro, solicitând un număr de înregistrare.

Pentru comenzile achitate si anulate intre timp, returul banilor se va realiza in termen de 30 zile lucrătoare de la data înregistrării in sistem ( conform cerere/ nr înregistrare ) .
In cazul in care produsul a fost livrat si achitat , termenul legal admis pentru retur este de 14 zile de la achiziție .
Daca v-ați răzgândit si nu mai doriți produsul achiziționat , aveți posibilitatea de a returna produsul , pe costurile dvs.
Produsele pleacă de la noi perfect estetic, tehnic 100 % funcționale, cu garanție 2 ani .

Pentru returul efectiv trebuie respectați următorii pași :
Produsul trebuie sa ajungă la noi, la fel cum a fost expediat inițial ( conform pozelor trimise la achiziție si acceptate de dvs ) si nu in ultimul rând, ambalat corespunzător.

Produsul trebuie sa fie returnat in condiții de siguranța, pe cat posibil in ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare si / sau transport.

Înainte de a se realiza returul, înainte de a fi predat firmei de curierat cu care expediați produsul, din motive de precauție, pentru siguranța tuturor parților implicate, va rugam sa realizați poze care sa ateste data si ora realizării ( plecării ) sau filmuleț video cu produsul neambalat si ambalat. Ca sa se vadă modul cum l-ați trimis.

Daca suferă deprecieri de ordin estetic cauzate de ambalare necorespunzătoare , daunele constatate se scad din suma achitata de dvs.

Daca produsele pleacă ambalate corespunzător dar ajung depreciate estetic , speța se va soluționa conform deciziei finale date de firma de asigurări.

Pentru acceptul returului , produsele se inspectează vizual ( ca prima operațiune ) , in prezenta reprezentantului firmei de curierat cu care ați trimis coletul si reprezentaților REYMARKT.

După inspecția vizuala, se realizează inspecția tehnica .
Constatarea problemelor tehnice se va face de echipa tehnica ce a emis garanția, la sediul REYMARKT. In termen de 48 ore de la recepția returului vezi primii dovada diagnozei . Filmuleț video cu constatarea realizata.
Daca se constata ca returul este pe motive tehnice din vina vânzătorului, costurile de transport sunt suportate de vânzător.
In acest caz ,prima propunere este de remediere tehnica sau de înlocuire produs ( după caz) . Daca se constata ca problemele tehnice semnalate de client, ca motiv al returului, nu sunt reale si produsul funcționează ,plata transportului ( tur -retur ) cade in sarcina cumpărătorului si se scade din suma achitata de acesta.

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: purtați răspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificării conformității, proprietăților si funcționalității produselor se dovedește ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzătoare de către dvs sau retur necorespunzător.

Produse care nu se acceptate la retur : produse care prezinta modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la recepționarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesiva si/sau intervenții neautorizate etc.

In cazul in care nu exista neconformități iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, angajații REYMARKT vor proceda la întocmirea documentelor de retur.

Înregistrarea cererii de retur este obligatorie pe site-ul companiei sau emailul companiei office@reymarkt.ro ( pentru cererea realizata pe email se solicita nr de înregistrare). Termenul de retur intra in vigoare de la finalizarea inspecției si informarea clientului privitor la acest aspect.

In cat timp va vom restitui suma aferenta returului?

Plata returului se procesează după termenul de 30 zile lucrătoare de la data finalizării inspecției.

Termenul se poate prelungi in cazul lipsei de lichidități, cazuri de forța majora, produse deteriorate aflate in curs de lămurire ,caz in care cumpărătorul va fi informat si, cu acordul acestuia, se va stabili o noua data de rambursare a sumei aferenta returului.
In cazul in care exista situatii de produse deteriorate de client sau firma de curierat, termenul de solutionare si rambursare a banilor este intre 90 si 120 de zile lucratoare.

In cazul in care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare , REYMARKT OUTLET va prelungii termenul in mod corespunzător.

Informaţii despre comandă
Informaţii despre produs și motivul de returnare
Folosim cookie-uri și alte tehnologii similare pentru a îmbunătăți experiența dvs. de navigare și funcționalitatea site-ului nostru. Politica de confidențialitate .