Optiuni de expediere - Reymarkt
Menu
Your Cart

Electrocasnice premium la preturi ilegal de mici!

Optiuni de expediere

REYMARKT oferă transparență și acces la toate informațiile relevante pentru a asigura o experiență pozitivă pentru clienți.

În ciuda eforturilor noastre de a furniza informații clare și detaliate, este responsabilitatea clienților să se informeze, sa  citească și să înțeleagă termenii și condițiile contractuale, opțiunile de expediere, tipul de marfa comercializat, înainte de a face o achiziție sau de a folosi serviciile noastre.

În cazul în care un client nu respectă termenii și condițiile contractuale sau nu acordă atenție opțiunilor de expediere disponibile, nu înțelege tipul se marfa comercializat , compania REYMARKT nu poate fi trasa la răspundere pentru omisiunea clientului . Este esențial ca, clienții să fie responsabili și să ia în considerare informațiile furnizate pentru a se evita eventuale inconveniente sau probleme în procesul de achiziție, expediere , returnare produse, garanții, rezoluțiune contract.

Ne dorim să colaborăm cu clienții noștri și să îmbunătățim continuu experiența acestora pe platforma noastră. În același timp, le recomandăm să acorde atenție detaliilor și să se informeze cu privire la termenii și condițiile contractuale pentru a evita eventuale neînțelegeri sau dificultăți pe viitor.

Comenzile sunt livrate la nivel național, pe întreg teritoriul României, de la depozitul companiei, din localitatea Poarta Alba, jud. Constanta, strada: Calea Ovidiu 1 C

Timpii de livrare pot varia în funcție de volumul de comenzi înregistrate.

Datorita tipului de marfa comercializat de compania noastră, avem diferiți timpi de livrare : 


EXPEDIEREA /LIVRAREA

Comenzile sunt livrate la nivel național, pe întreg teritoriul României, de la depozitul companiei.

Timpii de livrare pot varia în funcție de volumul de comenzi înregistrate.

Datorita tipului de marfa comercializat de compania noastră, avem diferiți timpi de livrare : 

-produse din categoria flash sales  - livrare 3-5 zile de la procesarea comenzii 

(Produsele flash sales sunt cele aflate in promoția săptămânii/ lunii , expuse in caruselul din social media).

-produse standard -livrare 15 zile- 30 zile de la procesarea comenzii

-produse cu precomanda - termenul de livrare este dat de disponibilitatea producătorului extern. Termenii contractuali sunt discutați cu reprezentați REYMARKT. Termenele estimate pentru produsele cu precomanda sunt intre 45-180 zile lucrătoare de la plata avansului si lansarea comenzii in extern. Pot varia in funcție de model si tara de fabricație.

-produse cu livrare urgenta - 48 ore de la procesarea comenzii -transport contra cost - se comunica clientului costurile de transport percepute de firma curierat.

Timpii de livrare se modifica in perioada de : Black Friday, luna decembrie si in perioada Sărbătorilor Pascale.

Datorita volumului mare, va rugam sa înțelegeți întârzierile ce pot avea loc in aceste perioade.

Daca clientul optează pentru o livrare diferită de cele menționate mai sus sau dorește urgentarea livrării, nu poate aștepta termenul standard ( cu transport gratuit), are obligația sa informeze, in scris , compania REYMARKT la realizarea comenzii, urmând ca aceasta opțiune sa fie validata de către societatea comerciala REYMARKT. Daca aceste mențiuni nu sunt făcute in scris, se considera livrare standard sau in curs de lămurire si nu se considera culpa REYMARKT pentru nerespectarea procedurii/ termenului de livrare.

Nu aveți costuri suplimentare de transport pentru forma de expediere clasica ( standard).

Produsele comercializate de către Reymarkt sunt livrate folosind servicii de curierat clasice, flota interna sau servicii speciale expres.

Daca produsul achiziționat nu va fi expediat cu flota interna REYMARKT si se expediază prin intermediul firmelor de curierat (conform AWB ), avem rugămintea, ca la recepție, sa inspectați produsul, in prezenta curierului.

Datorita faptului ca, suntem entități juridice diferite , nu putem garanta timpii de livrare ai firmelor de curierat sau calitatea serviciilor acestora.

Aveți opțiunea deschidere colet. Acest lucru este evidențiat inclusiv pe ambalajul produsului.

Totodată pe ambalajul produsului aveți evidențiata, prin săgeți, forma de manipulare a acestuia ( sa fie transportat in poziție verticala / mențiune speciala pentru frigidere ,combine frigorifice,frigidere incorporabile ) .

Pe ambalajul produsului aveți evidențiat locul unde se va desface coletul. Daca se constata faptul ca, produsul nu a fost deschis conform mențiunilor indicate pe ambalaj si operațiunile de desfacere colet se realizează diferit fata de cele menționate ducând la deteriorarea produsului ( exemplu - tăierea necorespunzătoare a cartonului cu cater-ul ce duce la zgârierea efectiva a produsului ) ,nu ne facem răspunzători de starea estetica survenita. Iar in cazul refuzului produsului pe aceste motive, costurile tur-retur pentru transport si costurile deteriorării produsului vor fi suportate exclusiv de cumpărător.

Produsul este însoțit de manualul de utilizare, garanție si factura de achiziție.

Produsul pleacă de la noi ,conform, testat in vederea obținerii garanției , identic cu fotografiile prezentate in comunicarea pe whatsapp sau email, conform fotografiilor stocate drept materiale probatorii. Fotografiile sunt dovada reala a modului cum arata produsul in realitate, in faza pregătirii de livrare ( stare conforma cu specificul mărfi ) si cum este expediat.

Pentru a ne asigura ca ajunge la dvs in condiții optime de transport, va rugam , ca in prezenta curierului sa verificați faptul ca acesta a ajuns cum a fost prezentat inițial, ca nu a fost lovit sau avariat ulterior, pe perioada transportului.

Daca nu faceți acest lucru, curierul pleacă si constatați ulterior ca produsul a fost lovit, avariat, deteriorat, nu ne facem răspunzători de reclamațiile ulterioare .

La recepție, daca constatați ca produsul a ajuns cu probleme ( a fost avariat, lovit, deteriorat ) rugam sa specificați problemele constatate, in scris, in documentul de livrare ( AWB) si sa-l expediați retur( cu același curier).Daca nu faceți acest lucru, nu ne facem răspunzători de reclamațiile ulterioare sau costurile de returnare care intervin.

Produsul se deschide de către client in prezenta curierului -obligatoriu.

Desfacerea ambalajului nu se permite cu corp contondent ( cuțit, cater ).

Daca produsul se returnează din motive ce țin de schimbarea opțiunii de achiziție ,nu ne facem răspunzători de plata transportului pentru returnarea acestuia. Costurile de transport pentru retur, revin in sarcina cumpărătorului.

*IMPORTANT!

Plata ramburs  se aplica tuturor produselor de tipul : plite, cuptoare, hote clasice, roboti de aspirare, mașini de spălat rufe, mașini de spălat vase, uscătoare, electrocasnice mici de bucătărie. 

Pentru produsele voluminoase ( frigidere side by side, combine frigorifice, frigidere incorporabile, congelatoare ) , pentru a ajunge in condiții optime la destinație, plata se aplica exclusiv online pe platforma REYMARKT ( site ) sau prin transfer bancar ( pe baza facturii proforma emise de REYMARKT).

Datorita faptului ca au existat extrem de mulți clienți mai puțin responsabili vis a vis de comenzile lansate, nu au mai răspuns curierilor ( livratorilor ) la livrare ,ne vedem nevoiți sa aplicam aceasta forma de plata.

Coletele de electrocasnice nu sunt colete de haine sau alte articole ușoare, ușor returnabile, cu costuri modice; sunt colete voluminoase ce implica costuri foarte mari de manipulare si transport.

Pentru produsele cu risc ridicat de expediere :

  • frigidere side by side sau combine frigorifice cu uși sticla;
  • frigidere side by side cu precomanda ( modele sau culori speciale, customizate);
  • produse cu valoare ridicata de achiziție ( frigidere side by side de tip family hub - cu tableta, frigidere de tip american french doors );

Expedierea acestora se realizează prin flota proprie sau prin serviciu special de transport. Facem precizarea ca livrarea de acest tip ,impune un termen mai lung de așteptare ( termen aproximativ 15 zile -30 zile ) datorat planificărilor zonale, grupajului comenzilor, categoriei din care fac parte produsele.

Daca clienții își manifesta dorința expresa ca produsul achiziționat sa fie livrat la o data solicitata de aceștia si nu accepta condițiile si termenele de livrare estimate de compania REYMARKT, exista doua opțiuni :

-posibilitatea ridicării produsului din depozitul REYMARKT ( cu o planificare prealabila), de către client, pe costurile acestuia ;

-varianta serviciu special Express -contra cost ,in valoare de 999 lei - suma ce reprezintă serviciu expres ,ambalaj special confecționat ( cușca lemn protecție, ambalaj special), asigurare produs ;

Pentru comenzile refuzate de clienți , pe motive neîntemeiate( au confirmat comanda dar nu mai răspund reprezentaților firmelor de curierat sau REYMARKT ) aceștia se fac răspunzători de plata transportului tur-retur si vor fi notificați in consecința .

Clientul are obligația de a se asigura ca la data livrării, exista persoane desemnate pentru a recepționa coletul .

Transportul coletelor este asigurat pana la scara imobilului, casei, gratuit.

Daca sunt transportate cu flota REYMARKT si nu vin prin serviciul de curierat, pentru produsele voluminoase, din categoria frigidere side by side, combine frigorifice, clientul are obligația ca la data recepționarii produsului ,sa existe persoane suficiente ca număr pentru manipularea coletului sau suporta costul manipulării pana in interiorul imobilului , casei, in valoare de :

- 250 lei pentru frigiderele side by side 

-100 lei pentru mașini de spălat rufe , vase, combine frigorifice, uscătoare rufe, etc.

Folosim cookie-uri și alte tehnologii similare pentru a îmbunătăți experiența dvs. de navigare și funcționalitatea site-ului nostru. Politica de confidențialitate .